המדריך למתחילים – רוצה ללמוד רוקחות טבעית?

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

קורס רוקחות טבעית עוסק ביצירת תכשירי טיפול וטיפוח לגוף ולעור, אשר מבוססים על חומרי גלם לרוקחות טבעית. חומרים אלו כוללים צמחים, אבקנים, שמנים ועוד. אז כיצד לומדים רוקחות מסוג זה?

מה לומדים בקורס רוקחות טבעת?

קורסי רוקחות הינם עשירים במידע תיאורטי רב, ולצד זאת התנסויות מעשיות ברקיחת התכשירים עצמם. בקורס עצמו, לומדים מה הם המקורות הטבעיים השונים מהם מייצרים את השמנים, את הקרמים ואת המשחות הטיפוליות והייחודיות. לצד תכשירים טיפוליים, לומדים כיצד לרקוח תכשירי טיפוח טבעיים, כגון דיאודורנט, סבון, חמאת גוף ועוד. באמצעות הלימודים תוכלו ללמוד כיצד ליצור תחליפים מעולים לתכשירים המלאכותיים הזמינים לנו כיום. 

מהם חומרי הגלם לרוקחות טבעית?

חומרי הגלם המרכזיים לרוקחות טבעית הינם שמנים, מינרלים ותמציות טבעיות למיניהן. ישנם סוגים רבים של חומרי גלם בעלי תכונות ואיכויות שונות, בין השאר שמן השקדים, שמן הדס, שמן לבנדר, שמן זית, שמן חוחובה ועוד. יש להתאים את החומרים לתכונות ולגוף של כל אחד באופן אישי. 

לסיכום

רוקחות טבעית הינו תחום רחב ועשיר ביותר, אשר מציע דרכים מקוריות וייחודיות למציאת פתרונות טבעיים לטיפוח, תחזוקת וריפוי הגוף, ללא חומרים מלאכותיים. כל מי שמוצא עניין בעולם זה, יכול להתחיל ללמוד. 

המדריך למתחילים - רוצה ללמוד רוקחות טבעית?

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

הכל על החלקת אינברטו

החלקת אינברטו היא שיטה חדשה יחסית להחלקת שיער, המבוססת על נוסחה ייחודית המכילה קרטין, חומצות אמינו, מינרלים ואנטיאוקסידנטים. החלקת אינברטו מיועדת לכל סוגי השיער, כולל

קרא עוד »
מוצרי טיפוח טבעיים

מוצרי טיפוח טבעיים

הביקוש למוצרים נקיים, ירוקים וברי קיימא הולך ותופס תאוצה, וגם תעשיית היופי והבריאות לא נשארת אדישה לכך. עם המודעות ההולכת וגדלה לתופעות הלוואי הפוטנציאליות של

קרא עוד »
דילוג לתוכן