מוצרי טיפוח טבעיים

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

הביקוש למוצרים נקיים, ירוקים וברי קיימא הולך ותופס תאוצה, וגם תעשיית היופי והבריאות לא נשארת אדישה לכך. עם המודעות ההולכת וגדלה לתופעות הלוואי הפוטנציאליות של מרכיבים סינתטיים, ובכלל המודעות לסביבה והרצון לצרוך מוצרים ירוקים יותר, אנשים רבים בוחרים להתמקד המוצרי טיפוח טבעיים. אבל מה הם בדיוק המוצרים האלה, והיכן אפשר למצוא את הטובים ביותר בשוק? 

מהם מוצרי טיפוח טבעיים?

מוצרי טיפוח טבעיים הם מוצרי היופי, טיפוח העור או הבריאות העשויים בעיקר מרכיבים טבעיים. הרכיבים של המוצרים האלו מתבססים על מקורות מהטבע לרבות מצמחים, עשבים, מינרלים ומקורות טבעיים אחרים. בניגוד לעמיתיהם הסינתטיים, הם בדרך כלל אינם מכילים כימיקלים מזיקים, פרבנים, סולפטים, ריחות מלאכותיים או צבעים. היתרון במוצרים טבעיים הוא כפול; הם מציעים אלטרנטיבה עדינה לבעלי עור רגיש, וגם מאפשרים לצרכנים לתמוך ברעיון של סביבה ירוקה. אילו מוצרי טיפוח טבעיים תוכלו למצוא? יש המון! להלן רשימה קצרה:

  • תכשירים לניקוי פנים: יש מוצרים טבעיים לניקוי פנים שמכילים מרכיבים כמו קמומיל, עץ התה או אלוורה. הרכיבים הטבעיים עדינים לעור וגם יעילים לניקוי של זיהומים.
  • קרמי לחות: יש מוצרים טבעיים המעניקים לחות כמו קרמים המכילים שמנים טבעיים: שמן קוקוס, חוחובה, שקדים ועוד מעניקים לחות בלי שמנוניות.
  • תכשירי טיפוח שיער: שמפו ומרכך טבעיים שמבוססים על מרכיבים כמו אמלה, חינה או נים יכולים לספק ניקוי עמוק וטוב מבלי לערב חומרים סינטטיים.

היכן ניתן למצוא מוצרי טיפוח טבעיים?

תוהים איפה אפשר למצוא תכשירים מומלצים כדי להתחיל להתנסות בטיפוח מבוסס מוצרים טבעיים? הנה מס' מותגים ששווה לכם להכיר:

  • הימלאיה: חברת הימלאיה חוקרת במשך שנים את מוצרי הטבע שאפשר להפיק מהם תכשירים דרמו-קוסמטים ומשתמשת בכלי מחקר ופיתוח ולייצור מוצרים המבוססים על צמחי מרפא, תוך אימוץ תורת האיורוודה שמקורה מהודו, הידועה כרפואה העתיקה בעולם.
  • לבנדר: מותג שכפי שהשם מרמז, מתמחה במוצרים המושרים בניחוח המרגיע של לבנדר. בין אם אתם מחפשים מוצרי טיפוח, שמנים אתריים או עזרי הרפיה, לבנדר מציע חוויה ארומטית.
  • אהבה: אהבה הוא מותג בולט שעושה שימוש ייחודי במינרלים מים המלח. המוצרים של אהבה מתהדרים בתערובת עשירה של מיטב המינרלים של הטבע, הידועים בסגולות ההתחדשות והריפוי שלהם.

לסיכום, מוצרי הטיפוח הטבעיים הוכיחו שהם לא טרנד חולף, והביקוש אליהם הולך וגדל מדי שנה. הם מייצגים שינוי מודע של רצון לטיפוח תוך בחירות בר קיימא וידידותיות לסביבה בתחום היופי והבריאות. אז בפעם הבאה שאתם קונים מוצר יופי/בריאות חדש, תקחו בחשבון שיש גם חלופה טבעית – העור שלכם וכדור הארץ יודו לכם!

מוצרי טיפוח טבעיים

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

הכל על החלקת אינברטו

החלקת אינברטו היא שיטה חדשה יחסית להחלקת שיער, המבוססת על נוסחה ייחודית המכילה קרטין, חומצות אמינו, מינרלים ואנטיאוקסידנטים. החלקת אינברטו מיועדת לכל סוגי השיער, כולל

קרא עוד »

אבנים בכיס מרה

על פי ארגון הבריאות העולמי, כ-10% מהאנשים בעולם סובלים מאבני מרה. בישראל, כ-200,000 אנשים מאובחנים מדי שנה עם אבני מרה. שכיחות אבני מרה גבוהה יותר

קרא עוד »
דילוג לתוכן