את אולי לא סינדרלה, אבל אין שום סיבה שלא תמצאי התאמה מושלמת לנעליים שלך – איך להתאים נעל לתלבושת?

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

יש לכן בראש את התלבושת המושלמת, אתן כבר לגמרי בטוחות שאתן יודעות מה אתן לובשות, אבל נתקעתן בשלב התאמת הנעליים? הכנו מדריך התאמת נעליים במיוחד בשבילכן!

התלבושת: שמלה

כל אחת צריכה לפחות שמלה אחת בארון, גם אם היא מעדיפה מכנסיים. אין כמו שמלה בימים כאלה שבהם אין לך כוח להתלבש, ואת רק זורקת על עצמך שמלה ונראית מיליון דולר. שלא לדבר על הימים האלה שבהם את מרגישה שכלום לא מחמיא לך, אבל עם השמלה הנכונה את יכולה להרגיש יפה אפילו יותר מביום רגיל. היתרון הגדול בשמלות יום יום קלילות, הוא שהן מאפשרות לך לבחור בן מגוון רחב של נעליים, כי הן פשוט מתאימות לכל סגנון – אם בא לך ללכת על המראה הספורט אלגנט, תוכלי לבחור בסניקרס (רצוי בצבע לבן שמשתלב נהדר עם הכל). אם בא לך מראה קצת יותר מוקפד, תוכלי לבחור בנעלי סירה. אם חם בחוץ, סנדלים ישלימו את המראה הקיצי, ואם בכלל גשום בחוץ, מגפיים קצרים עם גרביון יהפכו את התלבושת לסקסית ונשית. 

התלבושת: ג’ינס וחולצה

ג’ינס שיושב עלינו טוב וחולצת טריקו פשוטה הם תלבושת שאנחנו פשוט אוהבות. הפשטות הזאת היא האאוטפיט הכי נוח בעולם, וכשנוח לך – את הכי יפה! היתרון הגדול יותר של הלבוש הפשוט הזה, הוא שאת יכולה להתפרע עם הנעליים: נעלי עקב יהפכו את ההופעה לאלגנטית ומגניבה, נעלי סניקרס ישלימו את המראה הספורטיבי, וגם נעלי פלטפורמה או נעל מיוחדת שגונבת את כל ההצגה הן הנעל האידיאלית לתלבושת שכזו.  

התלבושת: שמלת ערב

אם כבר התארגנת, התאפרת ולבשת שמלת ערב סקסית, הכי נכון יהיה לשלב זאת עם נעלי עקב בצבע מתאים. אם את בדרך למסיבה, ולא לחתונה אלגנטית, ובא לך על נעליים נוחות וטוויסט קטן בתלבושת, תוכלי לשלב שמלת ערב עם נעלי סניקרס לבנות, כך תקבלי מראה ספורט אלגנט מגניב. 

התלבושת: ספורטיבית

מכירות את הימים האלה שבא לכן רק שיהיה לכן נוח? אולי אפילו מדובר ביום של סידורים בו אתן צריכות ללכת הרבה, ומה שהכי יהיה לכן נוח ללכת איתו הוא בכלל נעלי הליכה? אז הבשורות הטובות הן שאתן יכולות ללבוש את זה נכון ולהיראות מעולה. נעלי ספורט יתאימו לכן עם כל מכנס שחור וחולצה לבנה, מבטיחות שאנשים יחשבו שהשקעתן בתלבושת שלכן.

לסיכום

כמעט לכל תלבושת שתבחרי תוכלי להתאים כמה סוגים שונים של נעליים ולקבל הופעה שונה לחלוטין עם כל אחד מהם. עליך להחליט קודם כל על איזה מראה בא לך היום, או איזה סגנון לבוש הכי מתאים למקום אליו את הולכת, ולעשות את ההתאמה הפשוטה הזו. את אולי לא סינדרלה, אבל עם הנעליים המושלמות לתלבושת את בהחלט יכולה להרגיש ככה.

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

הכל על החלקת אינברטו

החלקת אינברטו היא שיטה חדשה יחסית להחלקת שיער, המבוססת על נוסחה ייחודית המכילה קרטין, חומצות אמינו, מינרלים ואנטיאוקסידנטים. החלקת אינברטו מיועדת לכל סוגי השיער, כולל

קרא עוד »
מוצרי טיפוח טבעיים

מוצרי טיפוח טבעיים

הביקוש למוצרים נקיים, ירוקים וברי קיימא הולך ותופס תאוצה, וגם תעשיית היופי והבריאות לא נשארת אדישה לכך. עם המודעות ההולכת וגדלה לתופעות הלוואי הפוטנציאליות של

קרא עוד »
דילוג לתוכן