איך אפשר לדעת מה מידת הטבעת מבלי למדוד?

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

להעניק תכשיטים לבת הזוג שלך כמעט תמיד ישמח אותה. כל אחת תאהב לקבל תכשיטי זהב, עגילים, שרשראות או צמידים. אבל מה שממש ישמח את בת זוגך זה להעניק לה טבעת במיוחד אם היא טבעת למטרת נישואין. אז מה אתה יכול לעשות אם אתה לא יודע מה המידה של הטבעת המתאימה לבת הזוג שלך?

אל דאגה בשביל זה הכנו לך את המדריך הזה למציאת המידה של האצבע שלה –

תשאל את חברה שלך

תשאל אותה ישירות מה המידה שלה כדרך אגב באחת השיחות שלכם. אתה יכול גם לשאול את חברה שלך בצורה עקיפה מה המידה של הטבעת שלה. תעשה את זה בצורה מתחכמת, תגיד שאתה רוצה לקנות לאחותך או לאמא שלך טבעת לכבוד היום הולדת ותציין שהידיים שלהן מאוד דומות לשלה.

"תשאיל" טבעת נוכחית

תיקח מחברתך טבעת שראית שלבשה בעבר וראית שהיא מתאימה לה. עדיף לבחור טבעת שהיא לא משתמשת בה הרבה, כך שחיסרונה לא יעורר את חשדה של בת זוגך. כמו כן, אם אתה רוצה את הטבעת לצורך אירוסין, שים לב שהטבעת שאתה לוקח בת זוגתך ענדה אותה על אצבע הקמיצה ביד שמאל. האצבע הנהוגה על פי המסורת לענוד טבעת אירוסין.

תשרטט את הטבעת

אם אתה מפחד לאבד את הטבעת או חושש שחברה שלך תשים לב שנעלמה לה אחת הטבעות. אתה יכול לשרטט את הטבעת שלקחת על גבי נייר. תצייר את העיגול הפנימי ואת העיגול החיצוני של הטבעת. בעזרת השרטוט הזה רוב החנויות והצורפים יוכלו למדוד את גודל הטבעת של בת הזוג שלך.

תגייס משפחה או חברות שלה

לשאול את אמא שלה או חברה קרובה של בת זוגתך זה רעיון מוצלח להשיג את המידע. לפעמים גם תהיה להן ניחוש לגבי מידת הטבעת שמתאימה לאצבע של בת זוגתך. או שהן יכולות לשאול אותה בצורה שלא תעורר את חשדה לגבייך, אחרי יום שופינג שיבקרו גם בחנויות תכשיטים.

למקרה שלא תמצא את מידת הטבעת הנכונה

הסיכוי שהמידה של הטבעת בכל זאת לא תתאים לבת הזוג למרות הרעיונות שניתנו למעלה תמיד קיים. אם זה קורה אפשר לחזור לחנות או לצורף ולבקש לשנות את המידה. תזכור שהעיקר הכוונה גם אם יצא שמידת הטבעת לא נכונה, בת הזוג שלך תתרגש בכל זאת מהמחווה של הטבעת.

לסיכום

לקבל טבעת זה מרגש, ונשים רבות ישמחו לקבל טבעת ובמיוחד טבעת אירוסין מבן זוגן. זה הזמן שלך להשקיע ולהעניק להם את הטבעת המושלמת. בעזרת המדריך הזה תוכל למצוא את המידה הטבעת הנכונה שלה ולחסוך את הצורך לתיקונים. כמו כן, אם כבר השקעת לך עד הסוף ותביא לה טבעת מיוחדת בעיצוב אישי שיראה לה כמה אתה חושב עליה.

רוצים להמשיך לקרוא?>>prize.org.il

איך אפשר לדעת מה מידת הטבעת מבלי למדוד אותה?

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

הכל על החלקת אינברטו

החלקת אינברטו היא שיטה חדשה יחסית להחלקת שיער, המבוססת על נוסחה ייחודית המכילה קרטין, חומצות אמינו, מינרלים ואנטיאוקסידנטים. החלקת אינברטו מיועדת לכל סוגי השיער, כולל

קרא עוד »
מוצרי טיפוח טבעיים

מוצרי טיפוח טבעיים

הביקוש למוצרים נקיים, ירוקים וברי קיימא הולך ותופס תאוצה, וגם תעשיית היופי והבריאות לא נשארת אדישה לכך. עם המודעות ההולכת וגדלה לתופעות הלוואי הפוטנציאליות של

קרא עוד »
דילוג לתוכן