רוצים להוציא ספר לאור? המלצה על מדריך שיעשה לכם סדר

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

הוצאה לאור של ספר היא חלום שיש להרבה אנשים. לפעמים נדמה לנו כאילו מדובר באיזה חלום רחוק ובלתי אפשרי, ושרק סופרים מפורסמים ובעלי שם יכולים להוציא ספר, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. גם אתם יכולים להוציא ספר לאור בישראל, וכדי לעזור לכם להפוך את החלום למציאות, אני רוצה להמליץ ​​לכם על מדריך מצוין שיעשה לכם סדר בכל הנושא של פירסום ספר. המדריך נקרא "4 המסלולים להוצאת ספר לאור" ואת המדריך כתב יוחאי אורלן מאתר מילימילים.

אם אתם חושבים ברצינות על פרסום ספר משלכם, אז המדריך של יוחאי הוא בגדר קריאת חובה. בשפה פשוטה וקולחת הוא מכסה את כל ההיבטים המרכזיים של תהליך פרסום ספר, ויש הרבה היבטים שכאלה. תחשבו על זה — הוצאת ספר הוא תהליך הכולל:

  • כתיבת הספר
  • עריכה ספרותית
  • עריכה לשונית
  • ניקוד
  • איורים
  • עיצוב גרפי ועימוד
  • עיצוב כריכה קדמית ואחורית
  • הדפסה
  • הפצה

לא קל כמו שאולי חשבתם בהתחלה. המדריך של יוחאי יעזור לכם להבין את המסלולים השונים לפרסום ספר ביכורים, כך שתוכלו לקבל החלטה טובה ומושכלת, מתוך הבנה של התהליכים הכרוכים בכך.

יוחאי מסביר במדריך שלו בפירוט רב את ארבעת הדרכים העיקריות להוצאת ספר:

  1. הוצאה לאור של ספר בהוצאה גדולה
  2. הוצאת ספר בהוצאת בוטיק
  3. שירותי הוצאת ספרים
  4. הוצאת ספר בהוצאה עצמית

במדריך תוכלו למצוא את הוצאות הספרים אליהן אתם יכולים לפנות עם כתב היד שלכם. יוחאי גם מספר בהרחבה על היתרונות והחסרונות של כל אחת מהשיטות, ולא שוכח להוסיף נתונים סופר רלוונטיים כמו עלויות והוצאות נלוות, שיטות העבודה השונות של הסוכנויות ועוד דברים שחשוב מאוד לדעת.

המדריך כתוב בשפה פשוטה ובגישה של "שלב אחר שלב", מה שמקל מאוד על מי שרוצה להתחיל לפעול כבר עכשיו, ויש המון עצות מעשיות לאורך כל הדרך.

ישראל היא לא המקום הכי קל להוציא ספר לאור, אבל עם המדריך של יוחאי יש לכם את הסיכוי הטוב ביותר להצליח.

Male hand holding a book of bookshelves. Education, reading, hobbies
Vintage typewriter machine on writers desk

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

קורס בניית אתרים

בעידן העולם הדיגיטלי, היכולת לעצב ולפתח אתרים הפכה לאחת המיומנויות הנחשקות בשוק. בין אם זה לשימוש אישי או מקצועי, ידע בפיתוח אתרים יכול לפתוח דלתות

קרא עוד »

6 יתרונות לשימוש בריאקט [REACT]

ריאקט [REACT], הספרייה המדהימה לבניית אתרים ויישומים אינטראקטיביים, מציעה יתרונות רבים שביססו את מעמדה כבחירה מובילה עבור מפתחים. עם העוצמה האדירה של ריאקט, כולל יכולות

קרא עוד »
דילוג לתוכן