פרסום בגוגל – איך לשווק את עצמכם נכון

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

בראש ובראשונה, ניתן לומר בצורה חד משמעית כי בעת בה אנו מדברים על תוצאות מדידה לצד מהירות דרך השיווק, הרי ששיווק בגוגל מהווה את אחד מכלי השיווק היעילים והאפקטיביים ביותר בתעשיית השיווק הדיגיטלי. על כן, בעזרת פרסום בגוגל תוכלו לחשוף את בית העסק שלכם למגוון רחב של לקוחות שונים אשר מחפשים את המוצר או לחילופין השירות אותם אתם מציעים באופן מיידי. על מנת לעשות לכם סדר בכל הסובב סביב פרסום במנוע החיפוש של גוגל, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל המידע הרלוונטי שעשוי לסייע לכם בהבנת הנושא:

מהו מנוע החיפוש של גוגל?

על מנת להבין לעומק כיצד ניתן לבצע פרסום בגוגל או לחילופין שיווק ברשתות החברתיות, הרי שעליכם להבין את השינוי בין החיפושים ברשתות החברתיות לבין החיפושים במנוע החיפוש של גוגל בראש ובראשונה. זאת בעוד כי מנוע החיפוש של גוגל הוא כלי המאפשר לגולשים לאתר מגוון רחב של אתרים שונים אשר מספקים עבורו את התוצאה האידיאלית ביותר בהתאם למילות המפתח שהוקלדו בשורת החיפוש. כמו כן, חשוב לציין כי בעת בה מדברים על מנוע החיפוש של גוגל, הרי שמדובר על הכלי אשר מוגדר כ"רשת החיפוש" בה אנו משתמשים מדי יום וכן, התוצאות אשר מוצגות בעבור כל שאילתה מבוססות מתוצאות אורגניות אשר מהוות את המקור האיכותי ביותר על פי האלגוריתם של מנוע החיפוש של גוגל. יחד עם האמור, אפשר לומר כי יחד עם חלוף השנים האחרונות חברת גוגל התרחבה בצורה משמעותית ופרסה את הרשת הפרסומית שלה ברחבי הרשת כולה, במילים אחרות – מנוע החיפוש מאפשר למגוון רחב של אתרים להציג פרסומות באתרים שלהם בעזרת מערכת טכנולוגית מתקדמת.

אז מה זה בעצם פרסום בגוגל?

מערכת הפרסום של מנוע החיפוש של גוגל מעניקה לכלל בעלי העסקים השונים את האפשרות למשוך תנועה של לקוחות פוטנציאליים בעזרת רשת הפרסום באמצעות הצעה של מודעות פרסומיות אשר מפנות באופן ישיר לאתרים או לחילופין לאתרי נחיתה בעבור כל שאילתת חיפוש. כמו כן, חשוב לציין כי בעת בה אנו מדברים על שיטת הקידום הממומן בגוגל, הרי שמדובר על שיטת המבוססת על עיקרון ה-PPC, ובמילים אחרות – בעלי העסקים והמפרסמים השונים משלמים רק עבור כמות המודעות עליה הגולשים בחרו ללחוץ ומשכך, ניתן לומר באופן חד משמעי כי מדובר על פרסום אשר מתבסס על תוצאות בלבד. נוסף על כך, חשוב לציין כי מודעות הפרסום הממומן בגוגל מופיעות בראש רשימת התוצאות שמציג מנוע החיפוש של גוגל וכך למעשה, מדובר על אפיק שיווקי יעיל ואפקטיבי במיוחד.

כיצד עובדת מערכת הפרסום של גוגל?

המערכת הפרסומית של גוגל, בדומה למגוון רחב של שיטות פרסום מובילות אחרות, עובדה בשיטה של מכרז. כלומר, בזמן של הגדרת הקמפיין כל בעל עסק או מפרסם בוחר את מילות המפתח הרלוונטיות שבאמצעותן הוא מעניין להציג מודעות לצד המחיר המקסימלי אותו הוא מוכן לשלם עבור כל לחיצה על המודעה שתוצג לגולשים. על כן, בעת בה גולש מחפש אחר שאילתה כזו או אחרת, הרי שהמערכת הפרסומית של גוגל בודקת ישירות מיהם המפרסמים אשר הגדירו מראש כי הם מעוניינים להציג את מודעת הפרסום שלהם בסביבת אותה מילת מפתח במטרה לבצע מכרז פנימי בין כלל המפרסמים הרלוונטים והמודעות שלהם. שאילתת חיפוש היא למעשה התוכן אחריו מחפש הגולש בפועל בשורת החיפוש.

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

פרסום עסקים בגוגל

הפרסום של העולם הישן, הכולל שימוש בפליירים, עיתונות, רדיו, וכו', הוא תמיד טוב ותמיד מומלץ. עם זאת, הוא מאוד "מפוזר" בהקשר של מי האנשים אשר

קרא עוד »
דילוג לתוכן