רעיונות לחופשות ייחודיות

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

אם קצת נמאס לכם מהחופשות הרגילות ובא לכם לחדש ולחוות משהו חדש, אתם נמצאים במקום הנכון. במאמר הבא נציג לכם כמה רעיונות קצת אחרים לחופשות ייחודיות בארץ, כמו למשל צימרים בחוות בודדים, גלמפינג לכל המשפחה ועוד.

צימרים בחוות בודדים במדבר

חוות בודדים, כשמה כן היא, היא חווה שמנוהלת על ידי איש בודד או מספר מועט מאד של מתיישבים. ברוב המקרים מדובר בחוות בודדים המתפרשות על פני שטחים גדולים מאד וממוקמות, מטבע הדברים, בלוקיישנים שהם לא פחות ממדהימים. בתוך כך, אם אתם מחפשים צימרים למשפחות בדרום, אנחנו בהחלט ממליצים לכם לחפש צימרים בחוות בודדים.

אז מה תוכלו לראות בחוות הבודדים ולמה כדאי להגיע אליהן? נתחיל בזה שאתם עומדים לחזור בצורת התיישבות מיוחדת מאד. כיום בישראל יש רק 23 חוות בודדים מוכרות ועוד מספר חוות לא מוכרות בהרי יהודה, מה שאומר שעדיין מדובר פה בצורת התיישבות בתולית. לכן, אירוח בצימרים כאלה יאפשר לכם ליהנות מאווירה רגועה מאד, קצב חיים איטי ולא פחות חשוב מזה, נוף מרהיב שלא תוכלו לראות בצימרים רגילים שנמצאים במרכזי הישובים. בין השאר אנחנו מדברים על חוות כמו מעיין הנעורים ברמת נגב, חוות כרמי עבדת, חוות ערנדל ועוד.

גלמפינג לכל המשפחה – אפריקה וארצות הברית בישראל

יצא לכם פעם לשמוע את המושג גלמפינג? במידה ולא, מדובר במתחמי אוהלים מפוארים ומדוגמים שמציעים שילוב של הנאה משני העולמות, לינת שטח בטבח עם אירוח ברמה סופר גבוהה. בתוך האוהלים תוכלו למצוא מזרנים נוחים מאד, מזגן, חשמל ועוד מגוון רחב של פריטים שלא מביישים אפילו את חדר בבית מלון 5 כוכבים במרכז העיר, מה שאומר שהולך להיות לכם מאד נוח.

צורת האירוח הזו מקובלת מאד בארצות אפריקה וכן בארצות הברית ואם אתם רוצים לנסוע לחו"ל ולהישאר פה בארץ, זו הבחירה הנכונה עבורכם. כיום תוכלו למצוא בארץ מגוון רחב של מתחמי גלמפינג, בין השאר אנחנו מדברים על מתחמים כמו סלינה במכתש רמון, שהוא אולי המתחם המבוקש ביותר כיום בישראל. בנוסף, תוכלו למצוא את מתחם גלמפינג 420 בחוף קליה בים המלח, וילה קמפ בתמנע ועוד.

יורטים – מרגישים במונגוליה ונשארים בארץ

יורט הוא למעשה אוהל מונגולי ממוזג שמתאים במיוחד לחופשה משפחתית. מתי יצא לכם לשבת במרכזו של טבע מושלם, בלי טלפונים, בלי יוטיוב, בלי מיילים ועבודה, רק אתם והטבע. אז אם נתייחס ליורט עצמו, הלינה ביורט היא חוויה מפנקת ומדהימה, כזו שלא תשכחו לאורך זמן. האוהל המונגולי והממוזג הזה מתאים לכל תנאי מזג האוויר, בכל יורט יש שירותים ומקלחת עם מים חמים לאורך כל שעות היממה.

ביורט יש מזרנים מפנקים במיוחד עם שמיכות חמות וכריות סופר נעימות. הרצפה של היורט היא רצפה מעץ, בדרך כלל מאלון מבוקע, מה שיגרום לכם להרגיש את החמימות מיד עם הכניסה אליו. בנוסף לזה תוכלו למצוא ביורט מיקרוגל, פינת קפה ואפילו אינטרנט אלחוטי. המטבחים ביורט בדרך כלל מאובזרים מאד וברובם יש כיריים חשמליים, כלי מטבח ואפילו סירים ומחבתות לבישול. בקיצור, אם אתם מחפשים חופשה משפחתית מושלמת בלב הטבע, זו הבחירה הנכונה עבורכם.

בתי ספר שדה – חופשה עם ערך מוסף

האופציה הזו נשמעת לכם אמנם קצת פחות מפנקת ומזמינה, אך אם אתם מחפשים חופשה עם ערך מוסף זו האופציה המתאימה עבורכם. כיום יש מגוון רחב של בתי ספר שמציעים חבילה של לינה וסיור בשמורת הטבע של המקום. כך תוכלו ליהנות גם מחופשה אותנטית וגם כמובן להכיר לעומק את האזור שאליו אתם מגיעים לחופשה.

אגב, ברוב המקרים העלות של השהייה בבתי הספר הללו תהיה זולה באופן משמעותי מהאופציות האחרות שציינו במאמר זה, כך שתוכלו גם לחסוך לא מעט כסף על הדרך. יש בתי ספר שמציעים ארוחות בוקר כחלק מהחבילה של החופשה בתוספת סיור שכלול במחיר, שווה לבדוק שאת מראש ולהתעדכן במבצעים מעת לעת.

לסיכום, אם אתם מחפשים רעיון לחופשה ייחודית ומושלמת עם המשפחה או בני הזוג, אנחנו בהחלט ממליצים לכם לשקול בחיוב את האופציות הייחודיות שהצגנו במאמר זה. זה לא משנה באיזו אופציה תבחרו, אנחנו בטוחים שתהיה לכם חופשה מהנה, ייחודית ומגבשת.

רוצים לקרוא עוד כתבות מעניינות ? hot-stuff.co.il

https://www.freepik.com/

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

הקונדיטוריות השוות בישראל

בישראל יש מגוון רחב של מאפים ועוגות פופולריים בקונדיטוריות, כאשר כל אזור ועיר יכולים להיות ייחודיים בטעמים ובסגנונות שלהם. אבל מה הצפונים אוהבים לאכול? מה

קרא עוד »
דילוג לתוכן