רוצה להתגרש? 3 דברים שחשוב לזכור

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

רוצה להתגרש? זוגות רבים בישראל שנת 2022 בוחרים לעבור הליך גירושין משום שהם מבינים שהם רוצים לשנות את המצב ואינם יכולים להמשיך עוד לתפקד כזוג. מדובר בבחירה מושכלת שחשוב לזכור 3 דברים חשובים כדי לעשות אותה כמו שצריך. אם אתה רוצה להתגרש, המשך לקרוא את המאמר כדי לא לפספס מידע קריטי באשר להליך הגירושין.

אם אתה רוצה להתגרש חשוב לזכור 3 דברים

אף אחד לא מדמיין את עצמו מתגרש לאחר שהתחתן אך לעיתים המצב מביא לידי כך שזו נראית ההחלטה הנכונה והחכמה לעשות לכל הצדדים. אם אתה רוצה להתגרש ושלם עם החלטה זו, חשוב לזכור- 3 דברים.

  1. לא עוברים הליך גירושין לבד: מתייעצים עם עורך דין

ההחלטה להתגרש גם כך לא פשוטה ובלתי אפשרי לדמיין שתצטרכו לעבור אותה לבד. כדי לוודא שאתם עוברים את ההליך בצורה החלקה ביותר ועם מינימום פגיעות, כדאי להתייעץ עם עורך דין. אם אתה רוצה להתגרש על תוותר על מציאת עורך דין מתאים שיסייע לעורך הליך הגירושין. 

  1. שיתוף פעולה בין בני הזוג: הדבר החשוב ביותר

הליך גירושין חייב להיות הדדי ומשותף תוך הסכמה מלאה ושיתוף מלא של שני הצדדים. אם אתה רוצה להתגרש אל תשכח שחשוב להישאר בן אדם, כדי להפחית סבל, כעס ועצב מיותרים. כדאי לשתף את בן הזוג או בת הזוג בכלל ההליך כדי לצלוח אותו על הצד הטוב ביותר ולקבל החלטות משותפות יחד. 

  1. שיקול דעת עדיף על פזיזות

יתכן שההחלטה להתגרש נלקחה ברגע של קלות דעת, לאחר ריב גדול או כעס עקב מעשה בלתי נסלח. גם במקרים אלו חשוב לקחת את הזמן, לחשוב לעומק ולקחת את החלטת הגירושין תוך הפעלת שיקול דעת. יתכן שתגלה שאתה כבר לא רוצה להתגרש ויכול לפתור את הסכסוך בדרכים אחרות.

לסיכום

ההחלטה להתגרש לעולם לא קלה וחשוב לזכור 3 דברים חשובים לפני שלוקחים אותה. שיקול דעת במקום פזיזות, שיתוף וכבוד, וסיוע של גורם מקצועי יגרמו להליך להיות פשוט עבורכם.

איך להתגרש
איך להתגרש

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

דילוג לתוכן