קרע בספה? רגע לפני שזורקים שווה ללכת על תיקון ספה מקצועי

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

פעם, כשהיינו קונים רהיטים, היינו מבצעים השקעה לכל החיים. המוצרים של העבר היו עמידים, חזקים ואמינים יותר ולא פעם, היו עוברים בירושה מדור לדור. אורח החיים המודרני שם קץ למסורת הזו וכיום, ריהוט מתיישן ונשחק במהירות. עם זאת, זה ממש לא אומר שאנחנו חייבים לוותר עליהם כל כך מהר. יש לך ספה או כורסה שנקשרת אליה? פריט ייחודי שעובר במשפחה או סתם רהיט שאהוב עליך במיוחד? גם אם נוצר כתם חמור או קרע בריפוד, תמיד ניתן ללכת על שירות תיקון ספה. מה כולל שירות זה ומדוע הוא כה פופולרי כיום? אלו כמה דברים ששווה לבחון.

מהו תיקון ספה?

ישנם תיקונים רבים ומגוונים שניתן לבצע בספה מתיקון המסגרת ועד החלפת הקפיצים. עם זאת, אין כל ספק שריפוד מחדש של הספות והרהיטים בבית הוא השירות הנפוץ ביותר. זוהי דרך מצוינת להפיח חיים מחודשים ברהיטים ישנים ולהמשיך ליהנות מהריהוט שליווה אותך כל חייך במקום לזרוק. מעבר לעובדה שיש משהו הרבה יותר מספק וחסכוני בצעד הזה, הוא גם ידידותי בהרבה לסביבה. 

לא לוותר יותר על אף פיסת ריהוט יקרה

האפשרות להחליף ריפוד לספות עם איש מקצוע, פותחת בפנינו הזדמנות חשובה למצות את המיטב מריהוט הבית. השקעה כזו היא מתאימה במיוחד אם מדובר בספת ענתיקה ייחודית, או חלק מסלון שלם שהושקעו בו משאבים רבים. במקום להשקיע הון תועפות בסלון חדש או היפרדות מפריט באמת מיוחד, הדרך הטובה ביותר ליהנות מהריהוט תהיה להסתייע באיש מקצוע שיוכל להניח ריפוד חדש ולהחזיר את הספה לתפקוד מלא. מהיום, אין יותר שום צורך לזרוק רהיטים שאוהבים. כיום יותר מתמיד לא קל למצוא רהיטים טובים ויציבים. היכולת לרפד אותם מחדש תמנע ויתורים כואבים.

להכניס רוח חדשה לסלון המסורתי שלך

טרנדים באים והולכים, זוהי עובדה שידועה לכולנו. אם יש לך רהיט בעל ערך נוסטלגי שהולך ומתיישן, סביר מאוד להניח שיצא לך להתלבט לא פעם מה לעשות איתו. מצד אחד, כואב הלב לזרוק רהיט חזק, עמיד ושליווה את המשפחה כל כך הרבה זמן. מצד שני, נראה שהוא כבר לא משתלב בעיצוב הבית. תיקון ספה עם איש מקצוע מיומן מאפשר לך לא רק להחזיר את מצב הריהוט לקדמותו, אלא פותח הזדמנות לעדכן אותו. ניתן להחליף את סוג הבד, הצבע, הדוגמא וכל אלמנט אחר שיאפשרו לספה הישנה של סבתא להפוך לפריט שיקי, עדכני ושמשתלב בצורה מושלמת בעיצוב החדש שלך. 

אין גבול למגוון האפשרויות שלך 

כשזה מגיע למבחר, סביר מאוד להניח שהטווח שיעמוד לרשותך יהיה רחב מאוד. ישנם כל כך הרבה בדים טקסטורות וצבעים יפים זמינים כיום בשוק. זהו הזמן לקחת את הזמן, לבחון את כל הדוגמיות הפוטנציאליות ולהתחיל לחשוב לעומק כיצד נתאים את הרהיטים שלנו בצורה אופטימלית להעדפות שלנו. הפריטים שלך יהיו ייחודיים ומיוחדים במינם כתוצאה מכך.

ניתן לקבל שירות תיקון ספה עד הבית

אחד הגורמים המרתיעים ביותר כשמחליטים ללכת על תיקון ספה, הוא התהליך הארוך והמורכב הנדרש כדי להביא את הספה עד לאיש המקצוע ובחזרה ממנו. היום, האתגר הזה כבר אינו מהווה יותר פונקציה במערך השיקולים שלנו. אנשי מקצוע מובילים בתחום הריפוד מעמידים לרשותך שירות תיקון וריפוד ספות המתבצע בנוחות ביתך. ניתן פשוט להזמין את המומחים עד אליך ועם סיום העבודה, הספה החדשה שלך כבר ממתינה לך בסלון, מוכנה לשימוש ללא שום מאמץ מיותר מצידך.

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

עיצוב הבית

סודות עיצוב הבית: טיפים וטריקים לעיצוב פנים מנצח

עיצוב הבית משפיע רבות על איכות החיים של יושביו. סביבה ביתית מעוצבת היטב, פונקציונלית ואסתטית תורמת לאווירה נעימה, לתחושת הנוחות ואף למצב הרוח. עיצוב פנים מוצלח משלב בין סגנון, טעם אישי ופונקציונליות תוך התאמה לאופי הדיירים וצרכיהם. במאמר זה נסקור את העקרונות והטיפים לעיצוב מוצלח של החללים השונים בבית, תוך שימת דגש על הפרטים והאביזרים הקטנים שיוצרים ביחד חווית מגורים איכותית.

קרא עוד »
דילוג לתוכן