עיסוי רפואי עוזר לרדת במשקל?

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

מה היתרונות של עיסוי רפואי

עיסוי רפואי יעיל במספר מעלות ויתרונות, לעומת עיסויים רבים אחרים שמטרתם רק לפנק ולהוריד מתחים בלבד. לפניכם קצת מהיתרונות המדהימים של עיסוי רפואי לגופינו:

הזרמת דם – עיסוי רפואי יעל מאד בהזרמת הדם בגוף, מעלה שמסייעת לרבים כמו נשים בהריון לדוגמא, וכן מסייעת בפינוי רעלנים וניקוי הגוף.

שחרור שרירים – שרירים כואבים או תפוסים, זוכים לסיוע אדיר מהעיסוי הרפואי, לכן ספורטאים ורבים שסובלים משרירם תפוסים פונים לעיסוי רפואי באופן קבוע כדי לשחרר ולהקל על המגבלה והכאב.

גמישות וחופשיות תנועה – עיסוי רפואי יעיל בהענקת חופשיות וטווח תנועה גדול יותר לגוף.

הפחת מתח וחרדה – העיסוי הרפואי יכול להתמקד בבעיות של מתח, חרדה או בעיות של קשב וריכוז, על ידי התמקדות במספר מוקדים המשפיעים על תחושות אלה בגוף. 

בעיות גב – עיסוי רפואי יעיל גם בהקלה על בעיות שונות בגב כמו במקרים של פריצות דיסק או בלט.

 

האם עיסוי רפואי עוזר לרדת במשקל?

ירידה במשקל היא אינה מטרה של עיסוי רפואי ואינה קורית לרוב בעקבותיו למרות שרבים מאמינים שעיסוי ודיקור סיני, עשויים להביא לירידה במשקל ולמטבוליזם נכון של הגוף. בכל מקרה, העיסוי הרפואי יעיל בעבודה על השרירים וזרימת הדם, וירידה במשקל עלולה לקרות באופן טבעי אך אינה מובטחת ואינה מטרה רשמית בכל הנוגע לעיסוי רפואי.

עוד בנושא לייף סטייל תוכלו למצוא בג'סטין

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

מוצרי טיפוח טבעיים

מוצרי טיפוח טבעיים

הביקוש למוצרים נקיים, ירוקים וברי קיימא הולך ותופס תאוצה, וגם תעשיית היופי והבריאות לא נשארת אדישה לכך. עם המודעות ההולכת וגדלה לתופעות הלוואי הפוטנציאליות של

קרא עוד »

אבנים בכיס מרה

על פי ארגון הבריאות העולמי, כ-10% מהאנשים בעולם סובלים מאבני מרה. בישראל, כ-200,000 אנשים מאובחנים מדי שנה עם אבני מרה. שכיחות אבני מרה גבוהה יותר

קרא עוד »
דילוג לתוכן