עברתם תאונת דרכים? איך תקבלו פיצוי, ומה החשיבות של עורך דין בטיפול בתביעה

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

אף אחד מאיתנו לא ירצה לעבור תאונת דרכים, אך למציאות יש חוקים משלה. גם אם אתם נזהרים מאוד בכביש, יכול להיות כי רשלנות של נהג אחר תסבך אתכם בצרות. זוהי הסיבה שבגללה חובה עליכם לדעת אל מי לפנות מיד לאחר שתהיו מעורבים בתאונת דרכים. ישנו סיכוי סביר כי יגיע לכם פיצויים, ולכן חובה עליכם לדעת כי תשיגו את מבוקשכם. אל מי פונים על מנת לקבל פיצוי? מדוע אתם צריכים להיעזר בשירותיו של עורך דין מנוסה?

קודם כל מקבלים טיפול רפואי

עוד לפני שאתם צריכים לחשוב על פיצוי כזה או אחר, ישנה חובה לקבל טיפול רפואי הולם. לכן במידת הצורך תתפנו לבית החולים על מנת לקבל טיפול רפואי מהיר. אתם צריכים לזכור כי ברוב המקרים טיפול מהיר יאפשר לכם למנוע החמרה של המצב. יש כאלה ששוכחים להתפנות לבית החולים, ובפועל הם מצטערים על הבחירה הזאת. חשוב מאוד לציין בפני הגורם הרפואי המטפל מהם האברים שנגרמו בתאונת הדרכים ומהם המגבלות מהם סובל נפגע/ת כתוצאה מתאונת הדרכים.

איך מקבלים פיצוי על תאונת דרכים?

קודם כל תבינו כי לאחר תאונת דרכים ישנו סיכוי לקבלת פיצויים. בטח אם נפגעתם כתוצאה מהתאונה, פגיעה שלא מאפשרת לכם לחזור לשגרת החיים הרגילה. הפיצוי אמור להיות האקס פקטור שבזכותו תוכלו להחזיר את עצמכם אל המוטב. על מנת שתוכלו לקבל פיצוי יהיה עליכם לדעת אל מי אתם יכולים לפנות. פגיעה שמביאה איתה מוגבלות מסוימת או אפילו נכות בדרגה כזאת או אחרת היא פגיעה קשה וקרוב לוודאי תגרום לירידה בהשתכרות של הנפגע/ת בתאונת הדרכים. מטרת הפיצוי היא החזרת הנפגע/ת למצבו ערב תאונת הדרכים.

לכל אחד מאיתנו יש ביטוחים שונים שנועדו לכסות אותנו במקרה של פגיעה, תהיה לכם אפשרות לקבל פיצויים בהתאם לגובה הנזקים שקרו בתאונה ועם קשר סיבתי ישיר לתאונה. עם עורך דין מנוסה תוכלו להבין בדיוק מה מגיע לכם בהתאם לחומרת המצב. הרי מה שמגיע לאחרים זה לא תמיד מה שאמור להגיע גם לכם.

החשיבות של עורך דין בטיפול בתביעה

החשיבות של עורך דין במקרה של תביעת תאונת דרכים היא גדולה לאין שיעור. לאחר שתבינו את החשיבות של עורך הדין תוכלו לעבור לאתר אלעד רייך עורך דין. עורך דין הוא האיש שידע לפקס אתכם, ולאפשר לכם להבין בדיוק מה מגיע לכם. עורך הדין ייקח על עצמו את ההתנהלות אל מול הגורמים השונים על מנת למקסם את התוצאה הסופית הרי נדרש המון ידע וניסיון על מנת להתמודד בצורה נכונה עם חברות הביטוח. התנהלות עם עורך דין תאונות דרכים אשר ידע לשקף לחברת הביטוח ו/או לבית המשפט את גובה הנזקים באמצעות תחשיב נזק קרוב לוודאי יביא לפיצוי משמעותי לנפגע/ת בתאונת הדרכים בהתאם לפגיעות אשר נגרמו בתאונת הדרכים.

קרדיט תמונה: https://www.freepik.com/

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

דילוג לתוכן