נמאס לכם מהמשקפיים? קבלו טיפים לבחירת עדשות מגע

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

האם יצא לכם להרכיב משקפיים מאז ילדותכם והגעתם לרגע מסויים בחיים שפשוט נמאס לכם ואתם מחפשים חלופה הולמת שתעניק לכם אושר ונוחות רבה יותר? אחת האפשרויות המוצעות בתחום זה היא עדשות מגע, היכולות לשפר משמעותית את חייכם. קבלו מאיתנו טיפים לבחירת עדשות מגע. ראשית, התייעצו עם גורמי מקצוע מתאימים הבקיאים בתחום זה, אודות עדשות מומלצות ואיכותיות עבורכם אשר לא יגרמו לכם זיהומים פוטנציאליים. בנוסף, אחת העדשות המומלצות הן עדשות חד פעמיות, לשימוש יומיומי, למניעת הצטברות חיידקים. 

משקפיים או עדשות מגע? מה לבחור?

השאלה הכי נפוצה מאז ומעולם היא הבחירה בין משקפיים או עדשות מגע. יש לציין שזה עניין של נוחות והעדפה אישית. יש אנשים שיעדיפו שימוש במשקפיים כדי לא להסתבך עם ההכנסה של עדשות המגע לתוך העין. יש אנשים שיעדיפו זאת בשל נוחות גדולה יותר עבורם, וגם כדי לא להכניס אובייקט לתוך העין, אלא רק חיצונית. מאידך, יש אנשים שרואים את עדשות המגע כהמצאת המאה, נוח להם מאוד להכניס אותם לעין והן מאפשרות לראות בנוחות ללא הסרבול של שימוש במשקפי ראייה, היכולים ליפול או לספוג זיעה ולחות במהלך היום. בסופו של דבר, התשובה לכך היא שזה תלוי בהעדפות האינדיבידואליות של המשתמש בהם. תנסו את שתי האפשרויות של משקפי ראייה מול עדשות מגע , ולאחר מכן תוכלו להחליט אודות מה שהכי מתאים לכם, משקפיים או עדשות מגע. 

איי אופטיק: המקום המושלם לעדשות מגע

איי אופטיק היא רשת חנויות איכותיות המאפשרת לכם ליהנות ממבחר של עדשות מגע, משקפי ראייה, ומשקפי שמש לכל הגילאים, ילדים, נשים וגברים כאחד. מדובר על אחת מרשתות האופטיקה האיכותיות ביותר בארץ בתחום של משקפיים ועדשות על כל סוגיהם (אופנה וראייה). בסניפים תוכלו למצוא מגוון מותגים מובילים, וכל מה שנותר לכם הוא לבחור את המותג הרצוי עבורכם. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר – בין אם בחנות הקרובה לביתכם (לרשת יש מעל 15 סניפים בפריסה ארצית!) או בחנות האינטרנטית, תוכל לקבל ייעוץ והכוונה לאיזה עדשות ומשקפיים הכי מתאימים לכם!

Concept of contact lenses for eyes, health care
Young woman wearing contact eye lenses, close up

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

הכל על החלקת אינברטו

החלקת אינברטו היא שיטה חדשה יחסית להחלקת שיער, המבוססת על נוסחה ייחודית המכילה קרטין, חומצות אמינו, מינרלים ואנטיאוקסידנטים. החלקת אינברטו מיועדת לכל סוגי השיער, כולל

קרא עוד »
מוצרי טיפוח טבעיים

מוצרי טיפוח טבעיים

הביקוש למוצרים נקיים, ירוקים וברי קיימא הולך ותופס תאוצה, וגם תעשיית היופי והבריאות לא נשארת אדישה לכך. עם המודעות ההולכת וגדלה לתופעות הלוואי הפוטנציאליות של

קרא עוד »
דילוג לתוכן