מתכננים טיולי שטח? בדקנו עבורכם אילו נעליים הכי מתאימות למשימה

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

רגע לפני שתארגנו את המוצ’ילה או את תיק הטיולים שלכם ותקפלו בפנים את החולצה הטרמית, בגדי הים וכפכפים, כדאי שתקראו את המדריך שלנו לבחירת נעליים לטיולי שטח.

המדריך נכתב לאחר שמצאנו את עצמנו מטיילים בשטח עם נעליים שלא מתאימות (בלשון המעטה) לטיול שטח.

תאמינו לנו, אין דבר יותר מדכא מלגלות באמצע המסלול שהכפכפים שלכם מחליקים ומקשים עליכם בהליכה. וזה עוד מצב סביר, החור שנוצר אחר כך במכנסי הטיולים בעקבות נפילה מביכה מדכא עוד יותר.

כדי לחסוך מכם את אי הנעימות הזו, ריכזנו עבורכם את הנעליים המתאימות ביותר לטיולי שטח.

מוכנים לשמוע פרטים נוספים? בואו נתחיל.

נעלי הרים

אפשר למצוא אותם בכל חנות טיולים. הן משתלבות טוב עם בגדי גברים ונשים לטיולים.

נעלי הרים איכותיות ישמרו על הרגליים שלכם מקובעות היטב ויאפשרו לכם להיות יציבים. כך שגם אם תצעדו עם תיק גב גדול מאחור ותיק בד מהצד, אתם עדיין תוכלו להרגיש יציבים.

בעת בחירה בנעלי הרים, חשוב שתבדקו שהנעל אכן מחזיקה היטב את הרגל. כף רגל רופפת עשויה לגרום לכם להיות לא יציבים ומדובר כאן בסכנה של ממש.

סנדלי שורש

אם טיילתם בעבר בהודו, אתם כנראה יודעים שהדרך הטובה ביותר לזהות ישראלים מסביבכם בטיול הגדול היא לבדוק אילו נעליים הם נועלים. רק ישראלים נועלים סנדלי שורש בחו”ל. סנדלים אלו הם הבחירה הנכונה ביותר עבור טיולי שטח שמשלבים גם כניסה למים.

אם אתם רוצים לנעול סנדלים בסטייל גם בשטח, תדעו שיש סנדלי שורש שמגיעים עם אקססוריז. יש סנדלי שורש עם מטפחות ותליונים (למרות שאנחנו מעדיפים אותם פשוט שורש, בלי תוספות).

נעלי ספורט

אם אתם יוצאים לטיול שטח קליל, כזה שכולל הליכה קלה על אספלט ברוב הזמן, כדאי שתצטיידו בנעלי ספורט.

שימוש לב שאתם בוחרים גם בתיק ספורטיבי וקליל שיאפשר לכם ליהנות מהמסלול. בחירה נכונה של הנעלה ותיקים תאפשר לכם להיות פנויים ליהנות מהנוף שנמצא מסביבכם.

אם אינכם בטוחים לגבי התיק, ניתן לבחור בתיק ספורטיבי בינוני, אליו תוכלו להכניס ארנק, בקבוקי מים, קרם הגנה, טלפון נייד, בגד ים ונייר טואלט.

כפכפי אצבע

רגע לפני שתצעקו עלינו שאנחנו לא שפויים, חשוב לנו רגע להסביר לגבי הבחירה שלנו בכפכפים.

אנחנו מצאנו את עצמנו לעיתים קרובות מרגישים שלא בנוח עם הנעליים שלנו. זה קרה לנו עם נעלי הרים איכותיות ונעלי ספורט. פתאום הן הרגישו קצת לוחצות או גרמו לנו לכאב. זו הסיבה שבחרנו לשים בתיק כפכפי אצבע.

הם קלילים ויכולים לאפשר לכם לאוורר את כפות הרגליים במצבים של מנוחה.

נשים יקרות, שימו לב, אנחנו לא מציעים לכם עכשיו להוסיף לתיק גם בגדי נשים, שרשראות, צמידים וכו’. אלא רק כפכפים, אין צורך להביא להשלמת המראה, אתן רק יוצאות לטיול שטח.

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

מדריך לשימוש באפוקסי

אפוקסי הוא אחד החומרים הנפוצים ביותר בעולם היצירה, והפך להיות מבין החומרים המובילים ביותר בעבודה משותפת עם עץ. מדובר כאן על חומר שמשתלב נהדר עם

קרא עוד »
דילוג לתוכן