מלונות באילת – כל האפשרויות לפניכם

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

האסוציאציה הראשונה אשר עולה אל הראש כאשר מדובר בחופשה בארץ, היא כמובן חופשה במלונות באילת. לא קיים אחד שלא אוהב את הפינוקים אשר בית המלון יכול להציע, במיוחד אם האדם מקומי, ועובדי המלון גם דוברים את השפה שלכם. חופשה בעיר אילת היא חופשה כיפית מאוד, בגלל שמדובר בהרגשה של חוץ לארץ, מבלי לצאת מהארץ באמת.

הנוף המדהים מול המלונות באילת

איפה אתם תמצאו עוד נוף משוגע של רצועת חוף ארוכה, מים שהם צלולים ושקטים, ובנוסף גם נוף מדברי קסום? נוף שכזה אתם תוכלו למצוא רק בעיר אילת. כאשר אתם תלונו בכל מיני מלונות באילת, אתם תוכלו לקום בכל בוקר, להסיט את הוילונות ולגלות את הנוף המטורף הזה יום אחר יום.

ארוחת הבוקר הישראלית שכולם אוהבים

לא משנה בכלל באיזה מדינה אתם תבקרו, תודו רגע שתמיד אתם תשוו את הארוחת בוקר אשר מוגשת לכם, אל ארוחת הבוקר הישראלית. באמת שאין על ארוחת הבוקר הישראלית הקלאסית, שמורכבת מהרבה סלטים, כמה גבינות, ביצים בכל צורותיהם, מאפים, קורנפלקס, יוגורטים מעדנים ומה לא. כל בתי המלון באילת יודעים בדיוק מה הלקוחות שלהם הכי אוהבים, והם מרבים לפנק אותם בבופה של ארוחת בוקר שהוא עשיר במיוחד.

המחירים ומזג האוויר

הרי לא סתם העיר אילת נחשבת בתור עיר הנופש האולטימטיבית במדינת ישראל, זאת עיר ללא מע"מ. דבר אשר מוזיל רבות את כל הבילוי שלכם בבית המלון, במסעדות, בטיילת, וגם בקניות כמובן. אין מה להגיד על מזג האוויר, גם כאשר במרכז ובצפון הארץ קר במיוחד, אילת תמיד תישאר במזג אוויר שהוא קייצי למדי. בנוסף, חשוב לא לשכוח שבאילת האחוזים של הלחות הם נמוכים במיוחד, ככה שאין מצב שאתם תזיעו.

האטרקציות שמציע אזור המלונות באילת

גם העיר אילת מתגאה בכל מיני אטרקציות שונות לכל התיירים. אתם תוכלו למצוא את הספורט הימי, רכיבה על גבי גמלים, טיולי טרקטורונים, פארקים שונים, צלילה וגם שחייה עם הדולפינים ועוד. ככה למקרה שאם אתם דאגתם, אין שום מצב שאתם תשתעממו.

מלונות באילת
מלונות באילת

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

מה צריך לדעת על בוקרשט

בוקרשט, עיר הבירה של רומניה, אולי לא תמיד יושבת בראש רשימות המשאלות לנסיעות כאשר בוחנים ערי בירה באירופה. עם זאת, מי שיצא למסע בעקבותיה ימצא

קרא עוד »
דילוג לתוכן