מלונות באילת – חופשה חורפית מושלמת

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

כאשר אתם מדמיינים את החופשה שלכם באילת בדרך כלל אתם חושבים על כל המסיבות והפעילויות אשר יש בבריכה, חופי הים אשר עמוסים בנופשים מקומיים ובכל מיני תיירים מחו"ל, שופינג מסיבי בכל החנויות של המותגים וחופשת בטן גב פשוט קלאסית. ומה קורה בעונת החורף? פחות או יותר ממש אותו הדבר, רק יחד עם מזג אוויר הרבה יותר נוח והרבה פחות תיירים ונופשים אשר מנצלים את החופשה של הקיץ בשביל הנופש המשפחתי. בעונת החורף בעיר אילת, הטמפרטורות זזות סביב 20-25 מעלות ביום. בזמן הלילה, הטמפרטורות זזות סביב 10 מעלות בממוצע. למרות שהעיר אילת נמצאת במרחק של רק חצי שעה של טיסה, האקלים המדברי אשר נמצא באזור הזה מאפשר לכם להימלט מעונת החורף בכל שאר החלקים של הארץ. בזמן שבכל המדינה הולכים יחד עם מעיל ומטריה, באילת ניתן להשתזף ולבלות גם בים וגם בבריכה בזכות מזג האוויר הפשוט מושלם בעיר הדרומית.

אטרקציות

יש הרבה מאוד אטרקציות באילת בעונת החורף, כדאי וחשוב לנצל את מזג האוויר המושלם הזה לכל מיני טיולים בתוך הטבע המדברי. ניתן לצאת אל טיולי ג'יפים וטרקטורונים בהרים של אילת, לבחור את מסלול ההליכה הרגלי שלכם וליהנות כמובן מאוויר פשוט נקי ומנוף מדברי שהוא לא פחות מעוצר נשימה, לצאת אל טיולי רכיבה שונים על גבי גמלים או סוסים ועוד כדומה. אם אתם באמת מתכננים חופשת חורף בעיר אילת יחד עם הילדים שלכם, כדאי וחשוב לכם לבלות איתם בתוך פארק האתגרים, בתוך המצפה התת ימי כמובן, בפארק הצפרות, בריף הדולפינים ובמתחם היפה של החלקה על הקרח בתוך הקניון 'אייס מול'. וכמובן, חשוב מאוד לזכור כי העיר הדרומית הזאת מציעה גם חוויה קולינרית מאוד ייחודית ומרגשת. ותמיד מומלץ מאוד לנצל את החופשה בשביל לחדש את המלתחה, לקנות כמה בגדים, מוצרי חשמל, כלים לבית, מוצרי טקסטיל ועוד, כי פשוט הכל ללא מע"מ.

דילים מיוחדים לעונה במלונות באילת

יש הרבה מאוד יתרונות בנוגע אל חופשת חורף מושלמת בעיר אילת, אבל הכי חשוב הוא כמובן המחירים הזולים יותר בהשוואה אל המחירים של החופשות בקיץ, ודילים יותר אטרקטיביים כאשר מדובר על מלונות באילת. רשת אסטרל מזמינה אתכם לחוויה אחרת, לנפוש באחד ממלונות אסטרל היוקרתיים אשר ממוקמים בכמה אזורים שונים באילת.

חשיבה נכונה בבחירת מלון באילת

כדאי וחשוב מאוד לבחור בית מלון שמאוד מתאים אל הסגנון של החופשה שלכם. אם מתחשקת לכם איזה חופשה רומנטית יחד עם עוד המון פינוקים בתוך האזור של הספא? אז תוותרו מראש על כל המלונות אשר בהן הכל כלול יחד, כי בהן האווירה היא הרבה יותר תוססת ועמוסה בהרבה מאוד משפחות. במקום זה, מומלץ וחשוב מאוד לבחור בבתי מלון שהם מאוד שקטים ונוחים, כאלה אשר יושבים יחד על שפת הים ובעלי כמה מתחמי ספא שונים ואווירה שהיא מאוד נינוחה וגם אינטימית.

לסיכום

חופשה בחורף באילת מבטיחה לכם מזג אוויר לא פחות ממושלם ונעים מאוד לטיולים, את האפשרות להשתזף וליהנות מחופשה של בטן גב מאוד מאודד רגועה בלי המון תיירים ונופשים, ובכל מקום הם יקבלו אתכם יחד עם חיוך רחב. וכמובן, אתם תוכלו למצוא מחירים לא פחות ממעולים ודילים אטרקטיביים בשלל בתי המלון אשר שוכנים בתוך העיר. חופשה בעונת החורף בעיר הדרומית בעצם מאפשרת לכם לשלב בין החופשה הרגועה ונינוחה לבין הבילויים, כל הקניות והקולינריה במיטבה.

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

מה צריך לדעת על בוקרשט

בוקרשט, עיר הבירה של רומניה, אולי לא תמיד יושבת בראש רשימות המשאלות לנסיעות כאשר בוחנים ערי בירה באירופה. עם זאת, מי שיצא למסע בעקבותיה ימצא

קרא עוד »
דילוג לתוכן