מתנות למי שאוהבים

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

יום נישואים הוא אחד מהימים החגיגיים והמרגשים בשנה, היום בו שתי נפשות החליטו להיקשר זו בזו ולהתחבר. היום הזה מציין אהבה, משפחתיות, חיבור ומשיכה ועבור רבים הוא מייצג גם הזדמנות נפלאה ליום כיף. 

יום כזה בעל ערך בהחלט מעורר רצון להשקעה, ולכן גם קונים מתנות אחד לשנייה. מחפש מתנה חדשה ליום הנישואים עבור האישה? רוצה להעניק מתנה שלא תשכח? להלן מספר רעיונות מקוריים וייחודיים, שישמחו את הפרטנרית שלך במיוחד. 

חיבור דרך המגע והנפש – מסאז'

אם אתם רוצים להעניק מתנה חווייתית, בעלת ערך נפשי ומרגיע יותר, מסאז' יכול להיות מתנה נהדרת. זוהי דרך מפנקת, רומנטית ומרגיעה במיוחד לפנק את בת הזוג, כל שכן כשזה קורה במקום עם אווירה ייחודית ומרעננת. מרביתנו חיים שגרה עמוסה ולחוצה, בין אם זה בעבודה, עם הילדים ובחיים עצמם, ולכן מתנה כמו מסאז' בספא מפנק עם ארוחת בוקר יכולה להיות מדהימה וייחודית.

תכשיטים מזהב

זהב ממותג כיוקרתי ונשי במיוחד, ולמען האמת? אין אישה שלא תצא מגדרה מאושר אם תקבל תכשיטים מזהב ליום הנישואים. עגילי זהב נחשבים למתנה קלאסית, אולם בו בעת גם בעלת אמירה וחן. הטוויסט הקטן הזה עושה את כל ההבדל, וגורם לאישה להרגיש שוב נחשקת, יוקרתית וקלאסית. עגילי זהב מגיעים בכל מני סוגים, צורות וגדלים, ולכן חשוב לבחון מה הטעם של האישה שלכם ובהתאם לזה לרכוש לה את אלו שהכי ישמחו אותה ויתאימו לה. חשוב לרכוש אותם מחברה מהימנה, מוכרת ובעלת שם, כך שתדעו שאתם מקבלים זהב אמיתי ולא זיוף. 

תמונה אחת שווה אלף מילים 

אם אתם אוהבים להעניק מתנות בעלות ערך אומנותי, תוכלו לבחור תמונה לבית. התמונה יכולה להיות ציור שמסמל את אהבתכם, או סתם קולעת לטעם שלכם ומתאימה לעיצוב הבית, ויכולה גם להיות תמונה יצירתית של שניכם. תוכלו לעשות זאת בכל מני דרכים – הדפסת תמונה על קנבס, רכישת מסגרת עם תמונות דיגיטליות מתחלפות ועוד. ניתן להציב אותן באזורים שונים בבית, בין אם זה הסלון או חדר השינה, וכך לתבל את מערכת היחסים ברומנטיקה מתוקה מהולה בנוסטלגיה. 

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

Traditional symbols Jewish festival of Sukkot with tallit

טלית מהודרת לחתן

למעשה, כאשר אתם קונים טלית מהודרת בשביל החתן, לא מדובר בקנייה של מה בכך. הסוג של הבד, הצבע של הטלית, הגודל שלה ואפילו הסוג של

קרא עוד »
דילוג לתוכן