מה חשוב לשאול לפני שבוחרים מרפאה לניתוחים פלסטיים

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

בישראל יש המון מרפאות לניתוחים פלסטיים, ובינהן יש גם מרפאות פרטיות שעובדים בה אנשים פרטיים שמציעים שירותים אלו. חשוב מאוד לפני כל הליך רפואי של ניתוח פלסטי, לברר מספר דברים לפני שמתחילים, בשביל להיות בטוחים שהגענו למקום הנכון ובזמן הנכון. 

מרפאה מוכרת – לא משקרת 

לפני כל הליך רפואי שנרצה לעשות, במיוחד ניתוח פלסטי, חשוב מאוד להבין לאיזו מרפאה אנו נכנסים. כשמדובר במרפאה מוכרת, קל יותר להיכנס אליה ולהרגיש בטוחים בתוכה. חשוב מאוד לוודא לפני כל הליך רפואי, כמה מטופלים יש במרפאה, מה רשום עליה במנועי החיפוש ובביקורות באינטנרט, והאם בני משפחה וחברים מעודדים אתכם להגיע לאותה המרפאה, לאחר שחוו את אופן הטיפול והאנשים שבה. 

בעלי מקצוע עם תעודות – יתנו לכם תוצאות 

כשאנו רוצים לבצע ניתוחים פלסטיים באסטרה מדיקל למשל, חשוב לשאול את אנשי המקצוע אילו תעודות יש להם. ככל שלמנתח יהין יותר תעודות שקשורות לניתוחים הפלסטיים ולגוף האדם, הרי זה משובח. לפני כל כניסה להליך רפואי שכזה, למדו וחקרו היטב על הרופאים שמנתחים אתכם ומהו הניסיון והתעודות שיש בידיהם. ישנם לא מעט אנשים המתחקים למנתחים, או כאלה שאין להם כלל ניסיון ותעודות, לכן חשוב לא ליפול בפח ולשאול את השאלות הנכונות. 

מרפאה שעומדת בתקן של משרד הבריאות 

ישנם לא מעט סיפורים על מטופלים שהגיעו למרפאות פרטיות והתאכזבו קשות מרשלנות רפואית שכלל לא עומדת בסטנדרט של משרד הבריאות. לפני כל תחילת הליך רפואי, חשוב לשאול את הרופא המנתח היכן נמצאת התעודה הרשמית מטעם משרד הבריאות על תקינות המרפאה ועל ההליכים הרפואיים שלה, ורק אז להמשיך עם התהליך. מרפאה שלא עומדת בתקן משרד הבריאות, היא לא מתאימה עבורנו. 

השאלות הנכונות – יתנו את התוצאות הכי טובות 

כשנדע לשאול את השאלות המתאימות והרלוונטיות, נוכל לסנן בשל זאת מספר רב של מרפאות שלא יעמדו ברצונות שלנו. אם אנו רוצים לבצע ניתוחים פלסטיים באסטרה מדיקל, חשוב לדעת כי זו מרפאה שתתן לכם את המענה הראוי לכל בעיותיכם ותהיה קשובה לכם ולמצוקות שלכם. 

המלצות אישיות

מעבר לכל מה שהזוכר כאן, השיטה הותיקה תמיד תישאר טובה – המלצות מפה לאוזן. אם תשאלו מכרים וחברים אודות שירותים מכל סוג, סביר שהם ידעו לאן להפנות אתכם על סמך הניסיון הקודם שלהם. אז במעמד זה אנחנו מרשים לעצמנו לתת את ההמלצה שלנו: אנו מכירים ברמה האישית אנשים (בעיקר נשים) שעברו ניתוחים פלסטיים באסטרה מדיקל ומאוד ממליצים על הקליקניקה הזו בעצמנו!

ניתוחים פלסטיים
ניתוחים פלסטיים

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

הכל על החלקת אינברטו

החלקת אינברטו היא שיטה חדשה יחסית להחלקת שיער, המבוססת על נוסחה ייחודית המכילה קרטין, חומצות אמינו, מינרלים ואנטיאוקסידנטים. החלקת אינברטו מיועדת לכל סוגי השיער, כולל

קרא עוד »
מוצרי טיפוח טבעיים

מוצרי טיפוח טבעיים

הביקוש למוצרים נקיים, ירוקים וברי קיימא הולך ותופס תאוצה, וגם תעשיית היופי והבריאות לא נשארת אדישה לכך. עם המודעות ההולכת וגדלה לתופעות הלוואי הפוטנציאליות של

קרא עוד »
דילוג לתוכן