מה זה מנוף סל ומהם השימושים בו?

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

מה הוא בדיוק מנוף סל?

מבין שלל סוגי המנופים הקיימים והאהודים כיום, מנוף סל הוא אחד המוכרים והפופולריים בכל הנוגע לעבודות הרמה ושינוע. למעשה בכל מנוף יש זרוע, והייחוד של מנוף סל הוא שבקצה הזרוע שלו, מותקן סל מתכת. סל זה מתאים לנשיאת אדם או חפצים שונים, וכך מאפשר מנוף הסל שינוע גמיש ויעיל. האדם שנמצא בתוך הסל שבקצה המנוע, יכול לשנע ולהזיז אותו ממקומו ובהתאם לראייתו ולכיוונו, יתרון משמעותי ואפקטיבי גם כן.

מה השימושים הנפוצים במנוף סל?

עבודות חקלאות – עובדי החקלאות, נדרשים להגיע לגבהים ולנקודות מסוימות שהם לא יוכלו להגיע אליהם פשוט על ידי טיפוס או סולם. מנוך הסל מאפשר להם להגביה ולכוון את עצמם לפי הצורך.

עבודות תחזוקה ושיפוץ – עבודות תחזוקה ושיפוץ שנעשות בגובה, נעשות על פי רוב עם מנוך סל, שמאפשר לאיש המקצוע להגיע בדיוק למקום הרצוי בבטחה ולגובה הרצוי בו יוכל לבצע את עבודתו בקלות. השימושים כאן הם רבים – החלפת שלטים בכביש, צביעה וניקוי משרדים, וכדומה. 

עבודות הובלה – מנוף הסל, מגיע בכמה גדלים שונים, וכך יכול להכיל גם רהיטים כבדים וגדולים יותר. הרבה פעמים נצטרך מנוף כדי להוציא רהיטים מהדירה, שלא יוצאים דרך הדלת או במעלית, ומנוף סל הוא בדיו הפתרון המושלם לכך.

מנוף סל

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

דילוג לתוכן