מה ההבדל בין מאוורר תקרה עם מנוע DC ל- AC ?

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

מאוורר תקרה עם מנוע DC נחשב יעיל וחסכוני יותר ממאוורר עם מנוע AC בגלל הצורה שבה הוא פועל, הוא צורך עד 70% פחות אנרגיה ממנוע AC .

לצורך הדגמה:

מנוע DC עם הספק מנוע 30 וואט ייתן את אותה תפוקה של מאוורר AC עם הספק מנוע 100 וואט. 

מנועי DC

מנעים מסוג DC נחשבים היעילים ביותר מכל סוגי המנועים, זוהי טכנולוגיה חדשה שיוצרת מאווררים יעילים יותר, חסכוניים יותר ושקטים יותר. 

מאווררים עם מנועי DC שקטים יותר

מאווררים בעלי מנוע DC נחשבים לשקטים ביותר בשוק עם רמות דציבל נמוכות במיוחד. כשמתקינים מאוורר תקרה בחדר השינה חשוב מאוד לדאוג שהוא יהיה שקט, במיוחד לאנשים שאוהבים לישון בשקט מוחלט. מאוורר תקרה עם מנוע DC  איכותי שקט כל כך שכל מה שתשמעו זה את הרוח שנושבת ממנו. 

מאווררים עם מנועי DC חסכוניים יותר

חשבון החשמל שלכם הולך לרדת משמעותית עם מאוורר עם מנוע DC. ירידה של כ-70% ממאוורר עם מנוע אחר. אם אתם משלמים על בערך שקל לשעת עבודה על מאוורר מסוג DC תשלמו פחות מ-10 אגורות לשעה. זה חסכון משמעותי ביותר בעיקר כשיש כך הרבה מכשירים חשמליים בבית שצורכים חשמל.

למאווררים עם מנועי DC יש יותר מהירויות סיבוב

המנוע בטכנולוגיה של DC  מאפשר לשלוט במהירות המנוע בצורה יותר טובה אז למאווררים מהסוג הזה יש 6 מהירויות סיבוב. זה נותן גמישות בהפעלת המאוורר כך שאפשר לכוון את המהירות לכל מצב כמו למשל למהירות נמוכה לחדר שינה בלילה, מהירות חזקה יותר לשעות אחה"צ וכו'. יש לכם 6 מהירויות סיבוב לבחור מהם. 

מנועי DC יקרים יותר

בגלל שיטת הייצור והצורך בשנאי מנועי DC הם בדרך כלל יקרים יותר ממנועים אחרים. ההבדל הוא בדרך כלל כמה מאות שקלים למאוורר. מאוורר עם מנוע AC שעולה 700 ₪ כמו ווסטינגהאוס TALIA יעלה בערך 1000 ₪ עם מנוע DC כמו למשל מאוורר LONGWOOD. 

למרות התשלום ההתחלתי הגבוה יותר זה מתקזז אחרי כמה חודשים כי השימוש המאוורר עם מנוע DC זול בהרבה.

תמונה מאתרWEFANS

מאווררי ווסטינגהאוס עם מנועי DC

סאיינט לקת בע"מ היא היבואנית הרשמית של מאווררי ווסטינגהאוס בישראל, ויש לנו מגוון גדול של מאווררים עם מנוע DC. החברה גם נותנת אחריות ל-15 שנה והתקנה ב-99 ₪ על המאווררים. הדגמים המובילים שלנו הם Magnolia ,Longwood, Montana, Pierre . הדגמים האלה הם שיא הקדמה והטכנולוגיה עם מנועים שקטים וחסכוניים שמחזיקים לאורך שנים. 

אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו ולרכוש אונליין או אצל אחד המשווקים המורשים שלנו שפזורים בארץ.

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

דילוג לתוכן