מהם הפריטים הכי אופנתיים שאתם צריכים בארון שלכם?

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

לאורך השנים אנו קונים המון בגדים, כל אותן חולצות, אותם המכנסיים, תיקים וארנקים נקנים לפי צו האופנה הרלוונטי וחלקם אף הופכים לא רלוונטיים תוך זמן קצר. במאמר זה נציג בפניך מהם אותם הפריטים שיישארו אופנתיים גם בעוד שנה או שנתיים ואפילו חמש קדימה שכל אחד ואחת צריכים שיהיו בארון שלהם!

בגדי ספורט אופנתיים

בשנים האחרונות בגדי הספורט הפכו להיות פריט אופנתי ולא רק שימושי. טייצים, טופים וחצאיות הפכו לפריט חובה בלבוש יום יומי – ולא לחינם! הגזרות המחמיאות גורמות לנו להרגיש מהממות לאורך כל היום, הבדים הנושמים והנוחים מאפשרים לנו לעבור ימים שלמים של פעילות בלי להרגיש את החוסר נוחות של סקיני ג'ינס.
אז איפה קונים את הפריטים השווים באמת? הגיע הזמן שתכירו את ג'וב (JUV) – מותג המוכר את כל הבגדי ספורט הכי שווים שאפשר למצוא. אז אם אתן מחפשות בגדי ספורט אופנתיים, ג'וב זה המקום בשבילכן.

בייסיק זה לא בייסיק

פריטי בייסיק הם הדבר שלעולם לא ייצא מהאופנה והם משתלבים כמעט בכל לוק שנרכיב. מגוון הצבעים הוא רחב ומאפשר לך לגוון את המראה לפי מצב הרוח שלך ואפילו מזג האוויר!

ז’קט לעת צרה

לעולם לא תוכלי לדעת מתי ז’קט מחויט יבוא לעזרתך, הוא משדרג כל הופעה בסיסית והופך אותה לאלגנטית. הז’קט יכול להיות ניטרלי ולהשתלב עם צבעים בולטים או הפוך ז’קט בולט שישולב עם צבעי ניטרליים כך או כך מדובר בהצלחה מובטחת.

אקססוריז לכולם

האקססוריז משדרגים את ההופעה בצורה משמעותית, כל מראה משעמם יכול בקלות להפוך להיות מעניין ושמח. את האקססוריז יש לשלב בחוכמה עם המראה בכדי לא ליצור מראה עמוס וצעקני מדי, בלי שום ספק כל אחת צריכה להחזיק אותם בארונה. אקססוריז זה עולם שמורכב מתיקים, צעיפים, כובעים, חגורות ושלל תכשיטים והיד עוד נטויה, וכמובן המחירים מגוונים כמו האקססוריז הרבים הקיימים.

אין מראה מוצלח בלי תיקים ונעליים 

לפעמים רוב תשומת הלב ניתנת לבגדים ולא לנעליים והתיקים שאנו מתאימים איתם, אך הם חלק בלתי נפרד מן המראה השלם. כאשר מתאימים נעליים ותיק למראה שבחרנו אנו נגיע למראה מוצלח ומדויק יותר, כל אחת ואחד צריכים כמה סוגי נעליים ותיקים שיתאימו לכל פעילות שנעשה. נעלי ספורט, נעלי עקב, נעל שטוחה או סנדלים.

את הכי יפה כשנוח לך 

מעבר ליופי חשובה גם הנוחות, יכולים להיות לך פריטים כל כך יפים אבל לא נוחים במיוחד, חשוב שלצידם יהיו לך גם פריטים נוחים ונעימים. ישנם בגדים שבנוסף ליופי שלהם יכולים להיות מאוד נוחים ולאפשר לך תנועה חופשים כך תוכלי להנות מערב כיפי גם בלי הצורך לסדר, להזיז ולתקן את הלבוש כל כמה זמן.

כל אחד הוא מיוחד

כשאת בונה לעצמך לוק מסוים הקפידי לשלב לפחות פריט אחד שיהיה מיוחד ושונה לעומת שאר המראה, זה יכול להיות תיק מיוחד או תכשיט שיבלוט. כאשר משלבים פריטים מיוחדים חשוב לשים לב שהמראה הכללי יראה הרמוני ולא כבד או צעקני, בדרך נשלב רק פריט אחד מיוחד כששאר המראה הוא ניטרלי.

גיוון זו לא מילה גסה

בסופו של דבר כאשר יש גיוון ומחבר של פריטים בארון יש לנו אפשרות ליצור מגוון רחב של אופציות ללוקים שנרכיב. גוונו בצבעים, מרקמים, עיצובים וגזרות, כך תראו כל יום אחרת ותוכלו להתאים את המראה למצב הרוח שלכם!

רוצים להמשיך לקרוא? >> vikush.co.il

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

הכל על החלקת אינברטו

החלקת אינברטו היא שיטה חדשה יחסית להחלקת שיער, המבוססת על נוסחה ייחודית המכילה קרטין, חומצות אמינו, מינרלים ואנטיאוקסידנטים. החלקת אינברטו מיועדת לכל סוגי השיער, כולל

קרא עוד »
מוצרי טיפוח טבעיים

מוצרי טיפוח טבעיים

הביקוש למוצרים נקיים, ירוקים וברי קיימא הולך ותופס תאוצה, וגם תעשיית היופי והבריאות לא נשארת אדישה לכך. עם המודעות ההולכת וגדלה לתופעות הלוואי הפוטנציאליות של

קרא עוד »
דילוג לתוכן