לידיעת יוסיין בולט: נעלי הספורט הטובים ביותר

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

התלווינו לשני ספורטאים מקצועיים (לצערנו יוסיין בולט לא היה פנוי) ויצאנו לחפש את נעלי הספורט הטובות ביותר.

עברנו בין חנויות שונות, מדדנו דגמים שונים במידות שונות, ניסינו לארגן לכם הנחות על נעלי הליכה, תיקי גב ספורטיביים ובגדי ספורט, אבל מצטערים, למרות הניסיונות לא הצלחנו להשיג הנחות.

אבל כן מצאנו את 3 הדגמים הטובים ביותר של נעלי הספורט. כך שחסכנו מכם את החיפושים הארוכים, אתם רק צריכים לבחור את הדגם המתאים עבורכם וללכת לחנות. להלן 3 הדגמים הללו:

אפשרות ראשונה: ASICS Gel-Nimbus 23

אם אתם ספורטאים אמתיים, אתם מכירים את מערכת הג’ל של נעלי הספורט של אסיקס. יש בנעליים הללו ריפוד תחתון רך ותומך וניתן למצוא אותם במגוון עיצובים וצבעים. אם לא די בכך, יש להן יכולת נשימה ואוורור מצוינות. זוהי נעל שמתאימה בעיקר לאצנים (אבל לא רק). אם אתם מחפשים נעליים נוחות לנעול במסיבת פיג’מות או בדרך למפגש עם חברים, היינו מציעים לכם לוותר על האפשרות הזו, או להתחיל להתאמן על ריצות ופשוט לרוץ למקומות הללו.

אפשרות שניה: Adidas UltraBoost 19  

אדידס אולטראבוסט הן פשוט נוחות. נקודה. הן יושבות נהדר על הרגל ויש בסוליה שלהן קצף קופצני ונוח שכל אחד רוצה לדרוך עליו באופן יום יומי. אלו נעלי נשים שניתן להתאים אותן לבגדי ספורט או בגדי יום יום.

ניתן לנעול אותן עם ג’ינס קצר, ג’ינס ארוך, עם קרעים או בלי. כך שאת לא צריכה להיות ספורטאית מצטיינת בשביל ליהנות מהנעליים האלו.

חברות המערכת שלנו מציינות כי אם בחרתן לנעול את נעלי ההליכה הללו עם מכנסי ג’ינס, כדאי שתשלבו אותן עם חולצה שחורה ותיק גב קליל.

אפשרות השלישית: Nike Air Zoom Winflow 7

אם אתם מחפשים נעלי ריצה מקצועיות שלא יקרעו לכם את הכיס, זו הבחירה המתאימה עבורכם.

המחיר הנוח נותן תמורה טובה שכוללת את כל הדברים הטובים הבאים:

עיצוב פרימיום

שילוב מגוון של צבעים 

נעליים קלות משקל

מדרס שמתאים את עצמו למבנה הרגל ומספק הגנה

הספורטאים המקצועיים שהתלוו אלינו מצאו את נעלי ריצה אלו כטובות ביותר. לדבריהם, מתאים לנעול אותן עם מכנסי מהירים, מכנס טייץ ארוך או קצר. אלו נעליים שמתאימות לכל לבוש ספורטיבי וכדאי לזכור שהן מתאימות לריצה בלבד.

הנעליים הללו נכנסות בקלות לתיק גב, למקרה שאתם מתכננים לרוץ בשלב מאוחר יותר של היום.

עוד מוסרים המומחים שלנו כי אם תבחרו בנעליים אלו, אתם תגלו את הקלילות שבהן כאשר הן על הגב (בתוך תיק) או על הרגליים.

 

 

כעת, אתם מכירים את שלושת נעלי הספורט הטובות ביותר שתוכלו למצוא בחנויות הספורט שבקרבת ביתכם, כך שנותר לכם רק למדוד ולבחור את הנעל המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

אהבתם את הכתבה? >> conception.co.il

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

מדריך לשימוש באפוקסי

אפוקסי הוא אחד החומרים הנפוצים ביותר בעולם היצירה, והפך להיות מבין החומרים המובילים ביותר בעבודה משותפת עם עץ. מדובר כאן על חומר שמשתלב נהדר עם

קרא עוד »
דילוג לתוכן