לא חשוב עם חם מדי או שכרגע יורד גשם – הילד שלכם יוכל לבלות בגן שעשועים: הכירו את הטרנד החדש של גני שעשועים ביתיים לתינוקות.

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

הילד שלכם אוהב לבלות בגן השעשועים, אך כשמזג האוויר חם מידי או שיורד גשם, הילד אינו יכול לשחק ונותר בביתו. כיום, ילדיכם יכול להמשיך לבלות בגן שעשועים ללא תלות במזג האוויר. הכירו את הטרנד החדש של גני שעשועים ביתיים לתינוקות. בואו נתחיל. 

משחקים לחצר ומתקני גינה, הם ללא ספק, הפתרון המושלם לסיפוק הנאה לילידכם והעברת הזמן. אבזור ביתכם במתקני שעשועים, לא יותיר סיבה לילד שלכם לצאת מהבית. 

אז מה קורה אם אין חצר או גינה? טרנד חדש התופס תאוצה הוא גני שעשועים ביתיים לתינוקות. הטרנד מאפשר ליהנות מהמשחק במתקנים בחוץ, בתוך כותלי הבית.

אוניברסיטה לתינוק ומשטחי פעילות 

כיום, אין בבית עם תינוק, אשר לא תמצאו בו אוניברסיטה לתינוק ומשטחי פעילות. מדובר במשטח הפעלה, התורם רבות להתפתחות התינוק. האוניברסיטה כאמור היא משטח הפעלה צבעוני אשר לו מחוברת קשת צעצועים וקישוטים, אשר אלו תופסים את עיניו של התינוק. צעצועים לתינוקות אלו, מסייעים לפתח את חושיו של התינוק. 

על גבי המשטח, ניתן להניח צעצועים לתינוקות וכן משחקי הרכבה לתינוקות בגילאים מעט מתקדמים יותר. 

מתקני שעשועים – גן שעשועים ביתי

כאשר לא ניתן לצאת החוצה, הן מטעמי מזג אוויר והן מטעמי קורונה כפי שקורה לא פעם בתקופה האחרונה, ניתן להפוך את הבית לגן שעשועים, על ידי רכישת מתקני שעשועים לתינוקות. מתקנים אלו יספקו לילדיכם את חווית המשחק בגן, ולכם יעניקו שקט רב. 

גם בזמן הרחצה – משחקי אמבטיה

זמן הרחצה, הוא זמן מעולה לפיתוח היכולות של התינוק, ועל הדרך להפוך את חווית הרחצה לחיובית ומהנה יותר. משחקי אמבטיה, מסייעים לפתח את המוטוריקה של התינוק, וכן מסייעת לחשוף את התינוק לטקסטורות שונות, ולחזק את תיאום עין- יד של התינוק. 

גדרות ביטחון לתינוקות 

לצד המשחק וההנאה בבית, הן על משטחי פעילות והן על מתקני שעשועים, עומד החשש של ההורים מפגיעות. לשם כך, על מנת לתחם את אזור המשחק ולמנוע מהתינוקות במיוחד בשלב הזחילה וההליכה, התרוצצות בבית וסכנת פגיעה, ניתן להקים גדרות ביטחון לתינוקות. גדרות אלו, יתחמו את אזור המשחק ויעניקו לכם ההורים, ראש שקט. 

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

מדריך לשימוש באפוקסי

אפוקסי הוא אחד החומרים הנפוצים ביותר בעולם היצירה, והפך להיות מבין החומרים המובילים ביותר בעבודה משותפת עם עץ. מדובר כאן על חומר שמשתלב נהדר עם

קרא עוד »
דילוג לתוכן