לא חייב לסבול מפריחה בעור- איך תטפלו?

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

פריחה היא תופעה מאוד נפוצה בקרב האוכלוסייה הכוללת. היא יכולה להופיע כמעט בכל שלב בחיים ובקרב רוב האוכלוסיות בישראל. פריחה יכולה להביא עימה פגיעה בנראות האסתטית כמו גם פגיעה באיכות החיים, בדמות גירודים או כאבים. למזלנו, יש הרבה מידע לגבי פריחות בימינו ולא מעט דרכים לטפל בהן בצורה אפקטיבית למדי. הנה מספר פרטי מידע על פריחות ועל דרכי טיפול בהן.

מהי פריחה?

פריחה לרוב באה לידי ביטוי באדמומיות על העור או שינוי צבע כללי שלו. סוג הפריחה יכול לגרום לביטויים שונים של המחלה, וצורת האבחון משתנה גם בהתאם לו. פריחה בעור יכולה להיגרם ממספר סיבות, כמו מחלות זיהומיות או תורשתיות, אלרגיות, מחלות אוטואימוניות, ועוד גורמים נוספים. בהתאם למקור של הפריחה, היא יכולה להישאר מספר ימים בודדים עד שנים רבות.

כיצד מטפלים?

כיום ישנם מספר סוגי טיפול נפוצים בפריחות, והם יעילים למדי לרוב. לאחר אבחון אצל רופא, פריחה בעור תטופל בהתאם לסוג והמקור שלה. לעתים קרובות משחות מיוחדות נגד פריחה מטפלות בה כראוי. לפעמים יש צורך בטיפול כולל של פריחה בעור, שבא לידי ביטוי בלקיחת תרופות דרך הפה או הווריד. שיטה נוספת היא טיפול בקרינה אולטרה – סגולה.

סיכום

פריחה בעור היא עסק לא נעים למעורבים בדבר, אך באמצעות אבחון נכון יעיל אצל רופא ניתן לטפל בהן יחסית בקלות ללא פרוצדורות מסובכות.

צריכים עזרה של מומחים?

אם גם אתם סובלים מפריחה בעור, אתם מוזמנים לקבל ייעוץ חינם מחברת קמדיס המתמחה בפתרונות לבעיות אור, גרד, קשקשים, פסוריאסיז ועוד. מלאו את הפרטים הבאים לייצירת קשר עם קמדיס:

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

הכל על החלקת אינברטו

החלקת אינברטו היא שיטה חדשה יחסית להחלקת שיער, המבוססת על נוסחה ייחודית המכילה קרטין, חומצות אמינו, מינרלים ואנטיאוקסידנטים. החלקת אינברטו מיועדת לכל סוגי השיער, כולל

קרא עוד »
מוצרי טיפוח טבעיים

מוצרי טיפוח טבעיים

הביקוש למוצרים נקיים, ירוקים וברי קיימא הולך ותופס תאוצה, וגם תעשיית היופי והבריאות לא נשארת אדישה לכך. עם המודעות ההולכת וגדלה לתופעות הלוואי הפוטנציאליות של

קרא עוד »
דילוג לתוכן