כל מה שרצית לדעת על סוגי חליפות גברים

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

בדרך כלל, כשאנחנו מדברים על חליפות לגברים אנו מתייחסים לסט בגדים מותאם הכולל ז'קט (או בשמו השני – מקטורן) ומכנסיים. בארץ נדיר לראות גברים מסתובבים ברחוב עם חליפה בשני חלקים, על אחת כמה וכמה של שלושה חלקים, זה קצת רחוק מהמראה שאנחנו אוהבים בקיץ הישראלי. אולם, כאשר מדובר באירועים חשובים, החליפות הופכות לשם השני של המראה היוקרתי והמכובד. אז גם אם מדובר באירוע של פעם בשנה, זה לא אומר שלא שווה להכיר את סוגי החליפות השונים שאפשר לקנות ולהעשיר איתם את המלתחה שלנו כך שתתאים בדיוק למה שאנחנו צריכים. 

סוגי החליפות המוכרות ביותר

בין אם מדובר בחליפת חתן, אירוע רשמי בעבודה או חליפה לשטיח האדום, חליפות רבות נשענות על החלוקה הקלאסית שבין מקטורן ומכנסיים. אלו האפשרויות הפופולריות ביותר:

חליפת בטנה בודדת

סוג זה מתאפיין בסט אחד של כפתורים בקדמת המקטורן, הכולל בדרך כלל שניים או שלושה כפתורים. זו חליפה שניתן ללבוש ליום עבודה וגם לארוחת ערב וליהנות ממראה קליל אך רשמי. לחליפה זו שם נוסף – חליפה אנגלית. גם בעולם היא נחשבת לחליפה במראה קז'ואל. את החליפה הזו ניתן למצוא במגוון דגמים וסוגי בדים ביניהם: צמר, כותנה ופשתן.

חליפת בטנה כפולה

בטנה כפולה היא סוג פופולרי נוסף של חליפת גברים. בשונה מהחליפה עם הבטנה הבודדת, לחליפה זו שני סטים של כפתורים בקדמת המקטרון וניתן לרכוס בה שני כפתורים או יותר. מדובר בחליפה רשמית יותר עבור אירועים משמעותיים שאנחנו אוהבים לקרוא להם "אירועי עניבה שחורה". חליפות אלו עשויות בדים איכותיים כמו צמר או קשמיר וזמינות במגוון סגנונות שיתאימו לכל אחד ואחד. 

חליפת שלושה חלקים

אם מתחשק לכם להעלות את הרף בכל מובן (גם של המחיר), חליפת שלושה חלקים היא הדרך לעשות זאת. שלושת החלקים מתייחסים למקטורן, מכנסיים מחויטים ולאפודה הנמצאת בין המקטורן לחולצה עצמה. ברחובות מילאנו כנראה שלא תמצאו גבר בלי אפודה, אבל בארצנו הקטנטונת מדובר באמירה אופנתית מובהקת ומרשימה. שלושת החלקים עובדים בהתאמה מושלמת מבחינת הבד והצבע ומומלץ להתייעץ עם אנשים מהתחום לפני ההשקעה הזו, כדי לוודא שאתם מקבלים את הטוב ביותר למבנה הגוף שלכם.

חליפת Slim Fit

סגנון נוסף של חליפות שנוגע יותר לגזרה הוא חליפות הסלים. מדובר בחליפה במראה צעיר, עכשווי וקליל במיוחד. בזכות בחירה בבדים קלים וגמישים כמו כותנה או פשתן, מתאפשרת תנועה קלה יותר ונוחות במהלך היום. לכן, מדובר בבחירה אלגנטית ליום עבודה מחוץ לבית או לפגישה חצי רשמית. 

חליפת הטוקסידו

כנראה שאי אפשר באמת להשלים רשימת חליפות מבלי להזכיר את חליפת הטוקסידו. נלבש אותן בדרך כלל עם חולצה לבנה, עניבת פרפר שחורה ונעלי לק שחורות. זו התגלמות הלבוש הרשמי ובעיקר מזוהה עם השטיח האדום בהוליווד ומשווה לגברים מראה אלגנטי ומתוחכם.

הפופולריות של החליפות בעליה מתמדת

בזכות התעשייה המפותחת והמותגים הרבים, שוק חליפות הגברים נמצא בעלייה מתמדת. כיום ניתן למצוא חליפות מכל סוג – מחליפות מעונבות לאירועים רשמיים ועד חליפות היפסטר צבעוניות במיוחד. מאחר ובגדים היו מאז ומעולם דרך נפלאה לבטא את עצמנו, אין ספק שתחום החליפות רק ימשיך ויתפתח למחוזות נוספים ויענה על עוד ועוד צרכים של לקוחות, בכל מקום ועבור כל מטרה. 

בחנויות השונות המתמחות בחליפות גברים ניתן למצוא מגוון רחב במיוחד של חליפות שיכולות להתאים לכל מבנה גוף ולכל סגנון. אז לא משנה באיזה אירוע מדובר, חליפה איכותית ומותאמת באופן אישי לסגנון שלך היא המפתח למראה מרשים ורשמי כאחד. 

אנחנו מאוד ממליצים לחפש חליפות גברים איכותיות ברשת האופנה של בגיר המתמחה בחליפות גברים:

https://www.bagir-il.com/

חליפות גברים

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

פאוצ'ים מרובעים של קנטרו – משנים את כללי האופנה!

בעידן שבו פרקטיות וסטייל נדרשים ללכת יד ביד, הפאוצ'ים המרובעים של קנטרו מציעים פתרון אידיאלי המשלב בין שניהם. עם עיצוב מודרני, חומרים טבעוניים ותכונות שימושיות, הפאוץ' הזה הוא לא רק אקססורי אופנתי, אלא חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית של אוהבי האופנה. 

קרא עוד »
דילוג לתוכן