כל מה שרציתם לדעת על בנייה מודולרית

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

אם עדיין לא שמעתם על טרנד הבנייה החדש בישראל, אנחנו כאן כדי לדאוג שתישארו מעודכנים. בנייה מודולרית היא מתחום הבנייה הקלה. יתרונותיה המשמעותיים הם הדייקנות, החיסכון בזמן, בכוח העבודה ובעלויות. הבנייה המודולרית מתאימה לכל סוגי המבנים, החל ממבנים עראיים כמו קרוואנים ועד לבניינים של ממש. אז מזה בדיוק ומה כולל תהליך הבנייה? נשתדל לענות על הכול. הישארו אתנו.

איך בנייה מודולרית עובדת?

בנייה מודולרית היא בנייה איכותית ומדויקת שרוב חלקיה נעשים במפעל. הקירות מיוצרים מחומרים איכותיים וממספר שכבות הכוללות בלוקים, פלדה או בטון, כולל חיפוי לפי דרישת הלקוח. השכבות מאפשרות איטום איכותי ומבטיחות בידוד מפני רעשים, רטיבות, חום וקור. הקירות הנבנים בשיטה זו חזקים יותר מקירות בבנייה רגילה, ורמת הדיוק גבוהה הרבה יותר.

נתחיל מהבסיס

בנייה מודולרית מתבססת לרוב על שלד העשוי מאלומיניום או פלדה. בהתאם לשלד נבנים הקירות ושאר מרכיבי המבנה. כאמור, מדובר בבנייה קלה, כך שהקירות אינם עשויים מבלוקים, אלא מחומרים קלים שניתנים לשינוע בקלות. את חלקי המבנים מייצרים במפעל ייעודי ומרכיבים לאחר מכן באתר הבנייה.

לעוד תוכן איכותי >> GLU.CO.IL

היתרונות בבנייה מודולרית

כבר בעת ייצור חלקי המבנה, מכינים את התשתית הנדרשת למגורים. הייצור כולל תכנון עד לפרטים  הקטנים והכנה לחיבור לחשמל ולאינסטלציה, מה שמייעל ומקצר את תהליך הבנייה. בנוסף, העלות למטר ריבועי בשיטה זו נמוכה הרבה יותר ונדרש עבורה כוח אדם מועט. כמובן שכל זאת, מבלי להתפשר על האיכות הנהדרת של התוצר הסופי.

הבנייה המודולרית בישראל

כפי שהזכרנו בהתחלה, מדובר בטרנד בנייה חדש למדי בישראל. משתמשים בה בעיקר עבור ייצור יחידות אירוח או תוספות בנייה לבתים קיימים. ככל שכל שעובר הזמן, הבנייה המודולרית, על יתרונותיה הרבים בחיסכון עלויות וזמן, מתפשטת גם לבניית בתים ואפילו בניינים. 

לסיכום

אם אתם מחפשים פתרונות בנייה איכותיים ומהירים, או סתם מחפשים לחסוך בעלויות הבנייה, קחו בחשבון את האופציה של בנייה מודולרית. בזמן קצר תוכלו להקים כל מבנה, בית או בניין, ובכל מקום. התוצאות הנפלאות בשטח מספרות שמדובר בשיטת בנייה שהגיעה לפה כדי להישאר.

בנייה מודולרית
5/5
בניה מודולרית

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

דילוג לתוכן