כל מה שצריך לדעת על כמה עולה לנקות שטיחים

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

ניקוי שטיח הוא הדרך היחידה לשמור על המראה שלו לאורך זמן. העובדה שהשטיח מונח על הרצפה גורמת לו לצבור הרבה מאוד לכלוך ואבק, ולכן חשוב לנקות אותו מידי פעם. ניקוי שטיחים צריך להיעשות במקום מקצועי כדי לשמור על השטיח מפני נזק אפשרי במהלך הניקוי. אנחנו כאן כדי להסביר לכם על המחיר של ניקוי שטיחים.

מצב השטיח

הנתון הראשון שמשפיע על המחיר של ניקוי השטיח הוא המצב של השטיח. ככל שהשטיח במצב קשה יותר, וכמובן אם לא ניקיתם אותו הרבה זמן, המחיר של הניקוי יהיה יקר יותר. בנוסף, אם השטיח עבר נזק מסוים כמו מגע עם נוזל וכיוצא בזה, אזי ניקוי שנועד להחזיר אותו למצב הקודם גם הוא יהיה יקר יותר מאשר ניקוי שרק נועד לשמור על המצב הרגיל של השטיח.

גודל השטיח

ניקוי שטיחים מחיר כמובן משתנה בין שטיח לשטיח כשבוחנים את הגודל שלו. ככל שהשטיח גדול יותר, כך המחיר שאותו תשלמו עבור הניקוי יהיה יקר יותר. ניקוי של שטיח גדול דורש עבודה מורכבת יותר שלוקחת זמן רב, ולכן המחיר שלה יהיה בהתאם. 

בניקוי של שטיח המחיר נקבע בעיקר לפי הגודל של השטיח והמצב שלו. ככל שהשטיח שלכם שמור טוב יותר, ובמיוחד אם אתם מקפידים לנקות אותו בצורה קבועה, המחיר של ניקוי השטיח יהיה נמוך יותר, כמובן ביחס לגודל. אז במידה ואתם מחפשים איש מקצוע איכותי לטובת ניקוי השטיחים, אנחנו ממליצים בחום על אס או אס קלין.
ליצירת קשר חייגו: 053-3006162

כמה עולה שטיח?

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

עיצוב הבית

סודות עיצוב הבית: טיפים וטריקים לעיצוב פנים מנצח

עיצוב הבית משפיע רבות על איכות החיים של יושביו. סביבה ביתית מעוצבת היטב, פונקציונלית ואסתטית תורמת לאווירה נעימה, לתחושת הנוחות ואף למצב הרוח. עיצוב פנים מוצלח משלב בין סגנון, טעם אישי ופונקציונליות תוך התאמה לאופי הדיירים וצרכיהם. במאמר זה נסקור את העקרונות והטיפים לעיצוב מוצלח של החללים השונים בבית, תוך שימת דגש על הפרטים והאביזרים הקטנים שיוצרים ביחד חווית מגורים איכותית.

קרא עוד »
דילוג לתוכן