חממה ביתית – בכל גודל ובכל מידה בהתאמה אישית

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

כיום חממה זה לא דבר בלתי מושג ואפשר להקים חממה ביתית בהתאמה אישית גם בבית אם תרצו. חברת טבעלו מציעה אפשרויות להקים חממה ביתית בלי בעיה. איפה אפשר להקים חממה? איך עושים זאת? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

מהי חממה?

באופן כללי חממה היא מבנה שבו אפשר לגדל צמחים חקלאיים מסוגים שונים. חממה נראית כמו מבנה עם קירות שקופים היא יכולה להיות בגדלים שונים, לפי הצורך והמקום שיש. החומרים מהם עשויה החממה הם לרוב זכוכית או יריעות של פלסטיק ככה שהם מייצרים אקלים חם עבור הצמחים בכדי לעזור להם לצמוח. 

קרני השמש הם מה שמחממים את החממה ובכך יוצרים בתוכה טמפרטורה גבוהה יותר משאר הסביבה שבחוץ, לכן היא נקראת חממה. באופן זה היא גם מבודדת את הצמחים ממזג האויר בחוץ כמו גשם, שלג, רוח ועוד. יש חממות הרמטיות גם בכדי שלא יכנסו חקרים שעלולים להזיק לצמחים. 

מה יש בתוך חממה?

בתוך חממות אפשר לגדל צמחי מאכל כמו פלפל, פירות וירקות. אפשר לשתול צמחי נוי ויופי, פרחים שמיועדים למכירה לאחר מכן, צמחים המיועדים לגן כמו צמחים מטפסים. כמו כן, לעיתים חממות הם מקור למחקר עבור אנשי חקלאות. בנוסף יש גם חממות שיש בהן פרפרים ולהן נועדו. 

מהי חממה ביתית?

כיום, ניתן להזמין חברה כמו טבעלו בכדי שתבנה לכם חממה פרטית לפי התאמה אישית. ניתן לשים אותה בגינה, על גג, בחצר ולפעמים אף במרפסת ביתית. החממות הללו של חברת טבעלו עם אחריות של 5 שנים והמשלוח הוא בחינם. 

המחירים של החממות הביתיות הם נקבעים לפי הסוג שלהן וכמובן הגודל. כאשר לדוגמא חממה מסוג גלורי במבנה גדול עולה כ- 9,000 שקלים לעומת חממה ביתית מסוג באלאנס שעולה בחצי מחיר כ- 4,500 שקלים. באתר של החברה תוכלו למצוא סוגי חממות שונות במחירים מגוונים, תוכלו לראות תמונות של החממות וכך להחליט מה מתאים לכם לרכוש. 

אז כדאי ללכת על חממה ביתית או לא? לסיכום:

חממה ביתית היא דבר אפשרי בימינו, בגינה, מרפסת ועוד. תוכלו לרכוש חממה שמתאימה עבורכם בגודל, במראה וכמובן במחיר, בחברת טבעלו. 

חממה ביתית
5/5

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

דילוג לתוכן