חנות משלכם שפתוחה 24 שעות ומוכרת לכל לקוח בעולם: הכירו את החנויות הווירטואליות

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

בוודאי שמתם לב שבשנים האחרונות ישנה נהירה עצומה לרכישות אונליין – מכל סוג. אז אם אתם יבואנים או מוכרים בעלי עסק המבקשים להגדיל הכנסה, אז בניית אתר מכירות הוא הפתרון. בניית אתר מכירות הוא לא הליך פשוט והוא ממש לא נגמר עם סוף מלאכת ההקמה, אלא האתר עצמו דורש השקעה מתמדת, על מנת להיות מופץ לקהל יעד רחב ככל הניתן. אז במידה ואתם  כבר יודעים איזה מוצר אתם רוצים למכור, התארגנתם על מלאי, ואתם בשלים לכניסה לעולם האונליין, אלו השלבים לבניית אתר מכירות משלכם?

שלב ראשון: אפיון

במסגרת תהליך הנקרא "אפיון", החברות לבניית אתרים מבקשות לתכנן באופן ברור את מסגרת האתר, ההיררכיה, העיצוב והפונקציונליות שלו. זהו שלב טרום פיתוח שבמהלכו אנחנו מתכננים איזה תוכן ירכיב את האתר: אילו עמודים הוא יכיל, אילו קטגוריות מוצרים, מהם השלבים שאותם המשתמשים יעברו כשהם ידלגו בין עמוד לעמוד ועוד. האפיון מסייע לעוסקים במלאכה להתכונן מבחינת משאבים, כוח אדם ותקציב. ככל שהאפיון יהיה מדויק יותר, כך יהיו פחות הפתעות לא נעימות והתהליך של הפיתוח יהיה זריז יותר

שלב שני: עיצוב

לאחר שאפיון, יש שלד ברור שעליו אפשר להלביש את העיצוב של האתר. העיצוב כולו נגזר מהשפה המיתוגית של העסק. במידה והאתר הוא תחילת העסק (ז"א – אין שפה מיתוגים), אז צריך ליצור כזו. את השפה המיתוגית בונים בהתאם לכמה סוגיות: קהל היעד, אופי המוצרים הנמכרים, והמסר השיווקי שאתם מעוניינים להעביר לגולשים. כשהתהליך מתבשל, אתם תקבלו מהעוסקים במלכת העיצוב "ספר מותג" אשר יכלול את הלוגו שלכם, הטיפוגרפיה הייחודית שלכם, פלטת הצבעים שתשמש אתכם, גרפיקה ייחודית ותמונות שהופקו עבורכם.

שלב שלישי: פיתוח

אחרי שיש אפיון ומסמך עיצוב, יגיע שלב הפיתוח. המפתחים הם לא אנשי שיווק, קריאטייב או עיצוב, ולכן חשוב להקפיד להעביר להם בריף מסודר של האיפיון והעיצוב. להם יש את כושר היישום והפונקציונליות של כל השרטוטים שעד כה היו "על הנייר" ולגרום לחנות שלכם לפעול על מלא ולהתחיל למכור.

דברים נוספים שאתם צריכים לדעת על פרוקיט בניית חנות:

אחסו אתר

כמו שכירות של חנות פיזית, גם לאתר אינטרנט צריך להיות "בית" בו הקבצים שלו יאוחסנו. האחסון הזה נקרא "שרת אחסון" והוא אחראי לכך שהאתר יהיה באוויר (באינטרנט) בכל רגע נתון. יש הרבה חברות המספקות שירותי אחסון. כדאי מאוד להתייעץ עם מומחה SEO לפני שבוחרים שרת, שכן יש משמעות מאוד גדולה לסוג האחסון והיכולות שלו בנוגע לקידום האורגני של האתר בגוגל. במקרים רבים, החברות לבניית אתרים לאו דווקא ימליצו על האחסון המתאים ביותר, אלא על זה שהם מכירים ונוח להם לעבוד איתו (לא מתוך כוונה רעה, אלא מהרגל).

אופטימיזציה

לאחר שבחרנו את המיקום הגיע הזמן לעצב אותו, לא רק מבחינת נראות, אלא גם מבחינת היעילות שבה ניתן לגלוש באתר, לרכוש בפועל, ולצפות בכל הנתונים הרלוונטיים. אפשר לומר כי זהו שלב מסכם, סוג של QA לאתר. אנחנו נרצה שגם אנשים לא מקצועיים יקחו חלק בתהליך. תוכלו לבקש מהמשפחות שלכם לגלוש באתר ולתת את הפידבק שלהם. בהמרבה מקרים, דווקא מי שלא איש מקצוע יוכל לראות תקלות או שגיאות שאנשי המקצוע יכולים לפספס מתוך הרגל.

קידום

לאחר שסיימנו בניית אתר מכירות הגיע הזמן לדאוג להפיץ אותו באמצעות קידום אורגני או ממומן. ניתן לעשות זאת עם סיוע מומחים, על מנת שהאתר שלנו יופיע במיקומים הראשונים בגוגל. השלב הזה חשוב מאוד שכן אין הצדקה לחנות אינטרנטית כשהלקוחות הפוטנציאלים שלכם לא יוכלו להגיע אלייה דרך חיפושים בגוגל.

לסיכום

חנות וירטואלית מאפשרת לנו לייצר הכנסה, כל יום כל היום. האתר שלנו יתבסס על מיקום בענן, חווית גלישה מותאמת וקידום אורגני וממומן.

חנות ווירטואלית

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

השקעה בזהב

על פי מומחים בעולם ההשקעות, השקעות זהב עתידות להעלות תשואות עודפות בכמה שנים הקרובות. ואין הסנדלר הולך יחף – אותם מנהלי השקעות משקיעים בעצמם בזהב,

קרא עוד »
דילוג לתוכן