חושבים על יום הולדת בבריכה ככה תוכלו לשדרג אותה

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

פעילויות לילדים בבריכה בימי הולדת

עונת הקיץ הגיעה ואיתה פעילויות רבות, במיוחד אם יש לילד שלנו יום הולדת. כהורים, ששמים לעצמנו למטרה להגשים את כל החלומות של הילדים, נרצה להיות בטוחים כי נחגוג להם יום הולדת הכי מושלם שיש.

לשמחתנו, יש נוסחה מנצחת לאירוע שכזה והיא מתחילה עם הגדרת תקציב מסודר, ממשיכה עם אוכל וחטיפים, ובחירת פעילות מגניבה שתלהיב את הילדים, ולרוב גולת הכותרת היא מתנפחים להשכרה. מאחר ומדובר בקיץ, נוכל ליהנות ממגוון רחב יותר של מתנפחים כמו כאלו עם מים בזכות מזג האוויר שמאפשר את זה. חשוב לזכור שיש שפע של מתנפחים עם מים בשוק, אבל לא כל מתנפח מתאים לאופי האירוע שלנו. 

כמו כן, כדי לשדרג את האירוע רצוי פרט למתנפחים להזמין גם דוכני מזון, ציוד הגברה, תאורה דקורטיבית, בלוני הליום, מגנטים ושלל עיטורים משלנו על מנת למקסם את היום הולדת הזה לאירוע שכל הילדים לא ישכחו. 

איזה סוג של מתנפח עם מים מתאים לאירוע שלנו?

לרוב התחביב של ילד היום הולדת או הרצון שלו יהוו לנו כמעיין קו מנחה לסוג האירוע. יש אירועים פשוטים בהם יספיק לנו מתנפח סטנדרטי כמו מגלשה, ויש ימי הולדת בהם נרצה יותר ממתנפח אחד.

אם אנו מתכננים אירוע בקונספט מסוים, רצוי להתייעץ עם חברת השכרת המתנפחים לשמוע מהם האם יש מתנפח עם מים מסוים שיכול להתאים לנו יותר. לרוב, אצל הרבה חברות יש כיום מבחר גדול של מתנפחים וניתן לגוון ולהביא יותר ממתנפח אחד שיכול להתאים לכמעט כל סוג של אירוע.

מהם סוגי המתנפחים עם מים שיש לימי הולדת?

המגוון שקיים היום בשוק הוא רחב מאוד, וניתן למצוא סוגים רבים של מתנפחים עם מים להשכרה עבור ימי הולדת, כגון: מסלול נחש, מתקן מכשולים מאתגרים, מגלשת קצף, מגלשת כריש, כדור מים מתנפח להליכה בתוכו, גשר הרפתקאות ענקי למים, מגלשה רטובה על הדשא, בריכה מתנפחת, מתקנים מתנפחים כמו וואי-פאוט למים, מבוך רובי מים.

מה חשוב לדעת בעת שימוש במתנפחים עם מים?

להבדיל ממבוגרים, ילדים עלולים להיות יותר מפוזרים ופחות זהירים ועלינו לשים לב לכמה כללי בטיחות שעת השימוש במתנפחים שנזמין. ראשית, מספר הילדים המותר משתנה לפי גודל המתנפח וגיל הילדים, אך נע בין 5-12 ילדים בו זמנית. עלינו לוודא שאין צפיפות בתוך המתקן וזאת על מנת לשמור על ביטחונם של הילדים ותקינות המתנפח.

כמו כן, רצוי טרם ההזמנה לוודא שלחברה ממנה אנחנו נזמין יש את כל תווי התקן הבינלאומיים המחמירים כדי שנדע שחלילה המתנפח לא יתפוצץ האוויר בעת השימוש.

יש לשים לב היטב לחיבורי הניפוח של המתקן, שכן המנוע המנפח פועל על חשמל ולהרחיקו ממים ככל הניתן. בנוסף, אסור לנתק את המפוח מהחשמל בזמן השימוש. ודבר אחרון, לא לעלות על המתנפח עם נעליים, משקפיים, אוכל, ועצמים חדים היכולים לפצוע את הילדים. 

מהם מחירי המתנפחים עם מים בשוק?

טרם ההזמנה נבדוק באתרי האינטרנט של חברות השכרת המתנפחים ונברר לגבי מה שהם יכולים להציע. אם אנו מעוניינים ביותר ממתנפח אחד, רצוי לברר על חבילות של מתנפחים, מאחר וחלק יציעו סוגי מתנפחים מסוימים ליום הולדת קונספט לדוגמא. בדרך כלל, מחירי המתנפחים עם מים יהיו החל מ-300 ₪ לאחד ויכולים לנוע עד 1,500 ₪. המחיר תלוי קודם כל בגודל המתקן שנרצה והשכלול בתוכו. 

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

Traditional symbols Jewish festival of Sukkot with tallit

טלית מהודרת לחתן

למעשה, כאשר אתם קונים טלית מהודרת בשביל החתן, לא מדובר בקנייה של מה בכך. הסוג של הבד, הצבע של הטלית, הגודל שלה ואפילו הסוג של

קרא עוד »

מתנות למי שאוהבים

יום נישואים הוא אחד מהימים החגיגיים והמרגשים בשנה, היום בו שתי נפשות החליטו להיקשר זו בזו ולהתחבר. היום הזה מציין אהבה, משפחתיות, חיבור ומשיכה ועבור

קרא עוד »
דילוג לתוכן