חברת ניקיון – הבחירה הנכונה

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

הגעתם להבנה שאתם זקוקים לעזרה בניקוי הבית / משרד / חנות שלכם? ניתן למצוא כיום חברות ניקיון רבות, ורובן מבטיחות הרים וגבעות – בתים נקיים ומאורגנים, מצוחצחים ומוקפדים. 

יחד עם זאת, האם תבחרו בכל אחד שיבטיח הבטחות? איך תדעו על איזו חברת ניקיון ניתן לסמוך? כדאי שתשימו לב למספר גורמים שיסייעו לכם בבחירת אנשי המקצוע הנכונים –

ביקורות והמלצות

בעבר, המלצות על עסקים היו עוברים בשיטת "פה-לאוזן" במעגלים חברתיים. בימינו, ניתן למצוא כל מידע בעזרת האינטרנט. זהו כלי חזק שיסייע לכם לאתר המלצות / ביקורות על כלל החברות השונות, ובהתאם לבחור את החברה עמה ברצונכם להתקדם.

תיאום ציפיות: מהם שירותי חברת הניקיון?

איתרתם מספר חברות ניקיון? כל שנותר הוא לצמצם אפשרויות – באילו אזורים בארץ מקבלות החברות? האם השירותים שאתם מחפשים כוללים ניקוי רצפות? האם כולל ניקוי דלתות ומשקופים? או אולי ניקוי ארונות מבפנים ומבחוץ? האם הנכם זקוקים לניקוי של חדרים רטובים (חדרי שירותים ואמבטיה)? מכשירי חשמל? חלונות ותריסים? פוליש, הברקה וליטוש?

וודאו את כל הפרטים הנדרשים בטרם חתימתכם על חוזה עם החברה.

רגע לפני חתימת חוזה עם חברת ניקיון

בעת חיפוש אחר חברת ניקיון, חשוב לוודא תיאום ציפיות על כל הכיוונים, וודאו כי חברת הניקיון אכן מסוגלת להתמודד עם כל הפרטים החשובים לכם.

כמו כן, בטרם החתימה על החוזה, מומלץ לדאוג שמי מטעם החברה יגיע אליכם לבית או לעסק, על מנת שיראה ויבחן את המקום, סוגי הרצפות הקיימים, כלים סניטרים, שטיחים (במידה ויש) וכך דבר שתרצו.

לאחר מכן, תתקבל הצעת מחיר על-ידי החברה, בהתאם לבדיקה שנערכה אצלכם או בבית העסק. 

אמינות ומקצועיות ללא פשרות

יחד עם כלל השוק, עולם הניקיון עובר התקדמות והשתכללות – כאשר ניגשים לחיפוש ובחירה של חברת ניקיון, חשוב לשים לב כי החברה עובדת בהתאם לתקנים שקבעה המדינה, וכי החברה עובדת על-פי הסטנדרט הנדרש. 

כך למשל, אם ניקח את נושא השטיחים, יש לא מעט חומרים מהם עשויים השטיחים, לכן חשוב להתאים את הטיפול הנכון עבור השטיח, הן בשביל לדאוג שיהיה נקי מאבק, הן להסרת כתמים שנוצרו והן עבור חיטוי מפני חיידקים העשויים להצטבר על השטיח.

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

עיצוב הבית

סודות עיצוב הבית: טיפים וטריקים לעיצוב פנים מנצח

עיצוב הבית משפיע רבות על איכות החיים של יושביו. סביבה ביתית מעוצבת היטב, פונקציונלית ואסתטית תורמת לאווירה נעימה, לתחושת הנוחות ואף למצב הרוח. עיצוב פנים מוצלח משלב בין סגנון, טעם אישי ופונקציונליות תוך התאמה לאופי הדיירים וצרכיהם. במאמר זה נסקור את העקרונות והטיפים לעיצוב מוצלח של החללים השונים בבית, תוך שימת דגש על הפרטים והאביזרים הקטנים שיוצרים ביחד חווית מגורים איכותית.

קרא עוד »
דילוג לתוכן