זו הסיבה שנשים צריכות כל כך הרבה תיקים: המדריך להתאמת התיק ללוק שלך

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

אם נודה באמת לאף אישה אין רק תיק אחד, ואנו מוצאות עצמינו מתאימות את התיקים שלנו לפי מכנסיים וחלוצות שיש לנו בארון. התיקים הם בין האקססוריז הכי שכיחים בעולם האופנה, וחלקם אף אייקונים במיוחד ויכולים להגיע לסכומים עצומים של מאות אלפי דולרים. במאמר זה נבין איך להתאים את התיק הנכון ללוק שלך והאם יש תיק אחד שיכול להתאים למבחר גדול של בגדים מהמלתחה שלך?

בחרו את גודל התיק המתאים 

לגודל התיק חשיבות רבה בהתאמתו ללוק הנבחר, גודל התיק יכול להכביד או להקליל את המראה ולהקנות מראה נינוח יותר. תיקים גדולים יותר יתאמו לתלבושות יום יומיות יותר, לרוב הם יראו קז’ואליים כיוון שתפקידם הוא יותר פונקציונלי מרק פריט קישוטי. תיקים קטנים מתאימים בעיקר לאירועים או מסיבות, לתלבושות שהן יותר מושקעות ופחות יום יומיות ומקנים מראה מתוחכם ומושקע יותר.

מהי צורת התיק המתאימה?

את צורת התיק כדאי לבחור בהתאם ללבוש והמטרה עבורה אנו נעשה שימוש בתיק. על סגנון התיק להתאים לסגנון הלבוש הנבחר, אם בחרנו במראה שהוא רשמי יותר אנו לא נשלב עם הלוק תיק גב או פאוץ’. אם בחרנו במראה קז’ואלי יותר תיק מחויט לא יתאים לסגנון, כמובן שחשוב להתאים את התיק גם למבנה גופך גם מבחינה פרקטית. בחרי תיק שלא יראה קטן מדי או גדול מדי לעומת הפרופורציות של גופך, במידה וסגנון לבושך הוא בגדים רחבים, תיק קטן יכול להיבלע בלוק ויראה פחות מתאים.

כיצד לשלב צבעים בצורה נכונה? 

התאמת צבעים יכולה להיות הדבר הקשה ביותר בהתאמת התיק למראה הנבחר, רצוי שהצבעים יתאימו אך לפעמים צבע שונה יכול להקפיץ את כל המראה. במידה ובחרתם בתלבושת עמוסת צבעים רצוי שצבע התיק יאזן את המראה ויהיה ניטרלי, עדיף שיהיה מורכב מבצע אחיד. במידה ובחרתם בתלבושת בעלת צבע אחיד אז כדאי התיק יהיה זה שישבור את רצף הצבע עם צבע נועז או צבעוני. הנפוץ ביותר הוא התיק השחור הקלאסי שלרוב ילך עם כל לוק צבעוני או מורכז מצע אחד, וזאת מבלי למשוך תשומת לב מיותרת.

האם חשוב להתאים את בד התיק לבד הבגד?

בהחלט, במידה ואנו נמצאים בקיץ וכמובן, לבושים בהתאם, אנו נבחר בתיק שיהיה קליל עם צבעים בהירים וכיפיים מצד אוורירי. לעומת זאת, בחורף אותם תיקים קלילים לא יתאימו כיוון שתנאי מזג האוויר לא יאפשרו לנו להסתובב עם תיק בד מבלי שהוא ייספג מים ויירטב. חשוב לזכור כי החומר ממנו עשוי התיק הוא חשוב מאוד, סביר להניח כי נרצה שהתיק יחזיק מעמד לאורך זמן לכן על החומר להיות עשוי מחומר גלם איכותי. רוב תיקי העור מספיק עמידים ואף מתאימים למבחר רחב של סגנונות לבוש.

אהבתם את הכתבה? >> papi.org.il

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

הכל על החלקת אינברטו

החלקת אינברטו היא שיטה חדשה יחסית להחלקת שיער, המבוססת על נוסחה ייחודית המכילה קרטין, חומצות אמינו, מינרלים ואנטיאוקסידנטים. החלקת אינברטו מיועדת לכל סוגי השיער, כולל

קרא עוד »
מוצרי טיפוח טבעיים

מוצרי טיפוח טבעיים

הביקוש למוצרים נקיים, ירוקים וברי קיימא הולך ותופס תאוצה, וגם תעשיית היופי והבריאות לא נשארת אדישה לכך. עם המודעות ההולכת וגדלה לתופעות הלוואי הפוטנציאליות של

קרא עוד »
דילוג לתוכן