היעדים הכי טובים לטיולים קצרים

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

אנחנו בטוחים שבכל פעם שאתם מתכננים טיסה לחו"ל, אתם חולמים על חופשה ארוכה, על התנתקות מוחלטת מהשגרה ומהלחצים למשך מספר שבועות, או אפילו חודשים. עם זאת, לצערנו בדרך כלל המציאות לא מאפשרת חופשות מהסוג הזה, אז חשוב לדעת מהן המדינות אליהן כדאי להגיע אפילו לביקור קצר.

כדי לעזור, הכנו רשימה של כמה מהיעדים הכי מתאימים לביקורים של 10 ימים או פחות. לכם נשאר רק לפנות את הזמן, לגייס את התקציב הדרוש או מספיק נקודות טיסה כדי להגיע ליעד, ולצאת לדרך.

ליסבון, פורטוגל

אם יש לכם ממש ימים ספורים, לא יותר מסוף שבוע, אנחנו ממליצים לכם להגיע לליסבון, אותה רבים משווים לברצלונה. לעומת העיר הספרדית (או יותר נכון, קטלאנית), ליסבון הרבה פחות מתוירת וצפופה, כך שהיא עדיפה בכל הקשור לטיולים זריזים. העיר יפה מאוד, יש בה אוכל פנטסטי והאווירה רגועה ונעימה. מרבית האטרקציות בליסבון ממוקדות בנופים המשגעים, במזון וביין, והמחירים שפויים בהרבה לעומת ערים אירופאיות גדולות אחרות.

אם יש לכם קצת יותר זמן, בסביבות שבוע, אתם יכולים לשלב בחופשה גם ביקור באיים האזוריים, גן עדן אירופי לא כל כך מוכר, שהוא למעשה קבוצה של תשעה איים געשיים במערב פורטוגל. באיים אלה תוכלו לצפות בעוד נופים מרהיבים, לבקר במפלי מים ובמעיינות חמים, לטייל לאחד מהרי הגעש ופשוט לחוות שלוות נפש אמיתית וטהורה.

רייקיאוויק, איסלנד

אם כבר לנצל נקודות טיסה, למה לא בשביל יעד ייחודי, שונה מכל מה שראיתם בעבר? עיר הבירה של איסלנד כל כך זעירה, שאפשר לחקור אותה גם ביום אחד, אבל אל תתנו לזה להטעות אתכם – מדובר בעיר תוססת, עם אנרגיה של עיר גדולה. במהלך הקיץ, העיר בקושי ישנה, ואנשים ממלאים את מקומות הבילוי כדי להנות מהשמש הלילית. בניגוד לערים אירופאיות אחרות, בהן השיטוט נעשה באמצעות תחבורה ציבורית מתישה, ברייקיאוויק תוכלו להסתובב לאט ובלי לחצים מיותרים.

אתם יכולים להנות מהאוויר הנקי של העיר, לטבול בבריכות גיאותרמיות מדהימות ולצפות בלוויתנים. אם אתם מרגישים שמיציתם את העיר ויש לכם עוד זמן בחופשה, דעו שיש לא מעט אטרקציות מעניינות גם מסביבה. במרחק חצי שעה בלבד מהעיר תוכלו לצפות בקרחונים, בשדות לבה ובטבע פראי ומופלא.

סאן סבסטיאן, ספרד

אם אתם אוהבים לאכול, ומחשיבים את הפן של מסעדות ומזון כחלק מרכזי בחופשות שלכם, אתם חייבים להגיע לעיר הזו, בה יש יותר כוכבי מישלן בממוצע למטר מכל עיר אחרת בעולם. יתרה מכך, לסאן סבסטיאן יש יתרונות נוספים, מעבר לקולינריה משובחת. יש בה ארכיטקטורה אלגנטית, שני חופים זהובים ונפלאים, חיי לילה ברמה גבוהה ויין מצוין. כדי להוריד את כל האוכל, תוכלו לצאת לטייל במונטה אורגול, לפדל באופניים באי סנטה קלרה ולבקר במצודה מהמאה ה-12.

לסיכום

לא משנה באיזה יעד תבחרו, אנחנו מאחלים לכם חופשה נהדרת. טיפ אחרון: כדאי תמיד לבדוק האם ניתן לנצל נקודות טיסה במלונות, מסעדות, חברות השכרת רכבים וכו'.

קרדיט תמונה: https://depositphotos.com/

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

מה צריך לדעת על בוקרשט

בוקרשט, עיר הבירה של רומניה, אולי לא תמיד יושבת בראש רשימות המשאלות לנסיעות כאשר בוחנים ערי בירה באירופה. עם זאת, מי שיצא למסע בעקבותיה ימצא

קרא עוד »
דילוג לתוכן