החורף כבר פה – חיפשנו ומצאנו את 10 המגפיים הכי שווים לחורף!

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

החורף כבר ממש עוד רגע כאן, ואנחנו מקווים שהתכוננתם אליו. אם עוד לא דאגתם לעצמכם לזוג מגפיים אחד לפחות לחורף הזה, אתם מתעכבים מאחור. קבלו את עשרת המגפיים הכי מוצלחים שתוכלו למצוא העונה.

נעליים לחורף – התחלנו!

הנעליים שאתם ככל הנראה תנעלו הכי הרבה בחורף הקרוב הן מגפיים. על אף שישנם ימים חמימים מספיק בשביל לנעול נעלי סניקרס או נעלי הליכה, אין ספק שההשקעה בחורף היא במגפיים, רצוי כמה זוגות שיתאימו לכם לתלבושות שונות. הכנו לכם רשימה של הטרנדים החמים ביותר של נעלי החורף לעונה הקרובה.

מגפיים קצרים

מגפיים קצרים הם פריט חובה במלתחה שלכם, והם מתאימים כמעט עם כל דבר שתרצו ללבוש, גם עם שמלות וחצאיות ארוכות, או עם ג’ינס ארוך.

מגפיים עד הברך

הכירו את המגפיים הכי סקסיות שיהיו לכן: עם ג’ינס או עם שמלת מיני, המגפיים הארוכות יגנבו את ההצגה.

מגפיים פרוותיות 

בימים שקר מאוד, ואתם רוצים להתפנק, מגפיים עם בטנת פרווה יהיו הנעליים המושלמות שלכם.

מגפיים עם הדפס

מגפיים עם הדפס מגניב ושובר שגרה, יהפכו כל לבוש פשוט שלכם לתלבושת על רמה.

מגפיים עם עקב

אף אחת לא רוצה לסבול עם נעלי עקב וגרביון בימים קרים, גם אם היא יוצאת לחתונה או מסיבה. חוץ מזה, מגפי עקב ישמרו עליכם מפני הקור, יהיו נוחות יותר להליכה, ויוסיפו מראה דרמטי וסקסי לתלבושת שלכם. 

מגפי בוקרים

הטרנד הזה כאן כדי להישאר, תזכרו את זה. מגפי בוקרים יהפכו כל שמלה או ג’ינס וחולצה לתלבושת מגניבה יותר וקצת אמריקאית.

מגפי גשם

מגפי גשם הפכו לפריט אופנתי לכל דבר, והם לא רק למי שרוצה לקפוץ בשלוליות. חוץ מזה, מה דעתכם להגיע לעבודה עם גרביים יבשות בימים גשומים?

מגפי שרוכים

אין לנו הרבה מה להגיד על מגפי שרוכים, חוץ מזה שגאון מי שהמציא את זה. 

מגפיים נוחות

אם אתם מתכננים ללכת הרבה, חשוב שיהיה לכם נוח: נעלי נוחות יכולים להיות גם כמגפיים, ולרוב הם גם פריט אופנה לכל דבר. כל אחד חייב בארון זוג אחד כזה.

 מגפיים עם אבזמים

אבזמים, ניטים, מה שאתן יותר מתחברות אליו. מגפיים עם אבזמים משתלבים נהדר עם ג’ינס ארוך. 

לסיכום

כפי שאתן מבינות, החורף הזה אתן ככל הנראה לא תסתפקו בזוג מגפיים אחד וגם לא בשניים. התאמת המגפיים לתלבושת שלכן או למזג האוויר שבחוץ תהפוך את היום שלכן לנהדר יותר: מגפי גשם בימים גשומים מאוד, מגפיים פרוותיות לימים קרים במיוחד, מגפי עקב באירועים מיוחדים או סתם למשרד, מגפיים נוחות לימים בהן אתן מכתות רגליים. אז מה זוג המגפיים שאתן לא יכולות לוותר עליו בחורף הקרוב?

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

הכל על החלקת אינברטו

החלקת אינברטו היא שיטה חדשה יחסית להחלקת שיער, המבוססת על נוסחה ייחודית המכילה קרטין, חומצות אמינו, מינרלים ואנטיאוקסידנטים. החלקת אינברטו מיועדת לכל סוגי השיער, כולל

קרא עוד »
מוצרי טיפוח טבעיים

מוצרי טיפוח טבעיים

הביקוש למוצרים נקיים, ירוקים וברי קיימא הולך ותופס תאוצה, וגם תעשיית היופי והבריאות לא נשארת אדישה לכך. עם המודעות ההולכת וגדלה לתופעות הלוואי הפוטנציאליות של

קרא עוד »
דילוג לתוכן