בניית אתרים – הפלטפורמות הטובות ביותר

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

בניית אתרים זהו דבר שנראה בדיעבד כפשוט, אך לא תמיד זה כך. בעידן הדיגיטלי שלנו, רוב בתי העסק שרוצים לשווק את עצמם בונים אתר שמיועד לעסק שלהם ודרכו הם מעדכנים הכל. ישנן פלטפורמות מסוימות שדרכן ניתן לבנות אתרים בצורה יעילה ומשמעותית. 

וורדפרס – המוכרת והטובה 

פלטפורמת וורדפרס היא אחת הפלטפורמות הכי מפורסמות כיום, בשל שימושיה הרבים והיעילות שלה בבניית אתרים. יש לה מעל לחמישים אלף תוספים שונים, היא חינמית למשתמש ותצטרכו לשלם רק על תוספים, כמו כן היא נוחה לשימוש, זמינה גם בנייד וגם במחשב, והיא נמצאת בשימוש בקרב עשרות אחוזים של משתמשים בקרב העולם. וורדפרס עם ותק של שנים במקצוע הזה, ולכן ללא ספק היא פלטפורמה מעולה למי שצריך. 

שופיפיי לחנות אינטרנטית מושלמת 

שופיפיי מתאימה בעיקר לבניית אתרים שיהיו חנויות וירטואליות, יש בה מערכת נתונים מצוינת, היא עושה היטב את עבודתה במיוחד כשאתם פותחים את האתר שלכם לשם חנות און ליין. היא אינה מסובכת לשימוש, ואפילו תוכלו להתקדם איתה מבלי עזרה חיצונית נוספת. אין צורך להתעסק עם ידע טכני או רקע מסוים, אלא פשוט לראות מה יש לה להציע, ולהבין כמה זה קל ופשוט. 

ג׳ומלה – תמיד טובה 

הפלטפורמה הזו חינמית כמו הוורדפרס, וכמובן שיש תוספת תשלום על פלאגינים ותוספים שונים. היא תתן לכם המון פונקציונליות, עמודי תוכן מלאים ועשירים, וכמובן אם תרצו להקים איזשהו אתר מורכב – ג׳ומלה היא לגמרי הכתובת. היא דורשת ידע טכני מסוים כדי להבין את השימוש בה, וכמו כן יש בה בערך כ – 7,000 תוספים שונים שניתן לבחור בינהם ולהחליט איך לעצב את האתר שלכם ברמה הגבוהה ביותר, ואפילו מתאימה לנייד שלכם. 

פלטפורמה חזקה היא הבסיס לכל 

לפני שאתם מתחילים לחשוב על האתר הבא שלכם ועל דרכי הקמתו, קודם כל תמצאו לכם פלטפורמה לבניית אתרים שמתאימה ונוחה לכם. לא כל הפלטפורמות תתאמנה לצרכים שלכם, לכן שימו לב כי אתם בוחרים נכונה את הפלטפורמה שלכם. עם פלטפורמה שמתאימה לצרכים שלכם, יהיה לכם אתר טוב יותר, בנוי היטב ולא תצטרכו לדאוג כלל מסיבוכים שבדרך.  

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

קורס בניית אתרים

בעידן העולם הדיגיטלי, היכולת לעצב ולפתח אתרים הפכה לאחת המיומנויות הנחשקות בשוק. בין אם זה לשימוש אישי או מקצועי, ידע בפיתוח אתרים יכול לפתוח דלתות

קרא עוד »

6 יתרונות לשימוש בריאקט [REACT]

ריאקט [REACT], הספרייה המדהימה לבניית אתרים ויישומים אינטראקטיביים, מציעה יתרונות רבים שביססו את מעמדה כבחירה מובילה עבור מפתחים. עם העוצמה האדירה של ריאקט, כולל יכולות

קרא עוד »
דילוג לתוכן