בדקו את עצמכם: איזה נעליים מתאימות לאופי שלכם?

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

קרה לכם פעם שאהבתם זוג נעליים אבל השארתם אותם בחנות כי הם פשוט “לא אתם”? ככל הנראה שגם אתם מבינים שהנעליים שלכם אומרות הרבה על האופי שלכם. מצאו את האופי שלכם וגלו איזה נעליים מתאימות לכם!

אמור לי איזה נעליים אתה נועל ואומר לך מי אתה!

אפשר ללמוד הרבה על מישהו רק מלראות את ארון הנעליים שלו. ישנם כאלה שקונים יותר נעליים מבגדים, ישנם כאלה שמעדיפים נעליים שגרתיות ונוחות, וישנם את אלו שמעיזים בדוגמאות ובצבעים. איזה נעליים נוכל למצוא בארון הנעליים שלכם ומה זה אומר על האופי שלכם?

הטיפוס הביישן

אם אתם מאלה שלא אוהבים להתבלט במקומות, לא במראה ולא ברעש, ככל הנראה שנעלי עקב הם לא הנעליים האהובות עליכם. הנעליים האידאליות לטיפוסים כמוכם, הם נעליים בצבעים שגרתיים: לבן, שחור, אפור, ואתם ככל הנראה תעדיפו נעלי סירה, סנדלים ונעלי סניקרס פשוטות על פני נעל צבעונית וגבוהה.

הטיפוס המתבלט

אתם רוצים שכולם ישימו לב שנכנסתם בחדר, ובצדק. אתם ככל הנראה גם לובשים שילובים נועזים, צבעים זו לא מילה גסה, ואם אתם יכולים גם להכתיב את הטון לטרנד האופנתי הבא אתם תעשו זאת. הנעליים המתאימות שלכם הם נעליים עם נוכחות, כאלה שלא מוצאים בכל חנות – סניקרס מקושקשות, נעלי הליכה אופנתיות, נעליים גבוהות, או מגפיים צבעוניות. 

הטיפוס המוקפד

אם אתם הולכים לעבודה בחליפה או בלבוש מחויט, אתם ככל הנראה מחזיקים בארון הנעליים שלכם כמה נעלי גברים אלגנטיות, או מצבור של נעלי עקב גבוהות. בלבוש מוקפד שכזה אין לכם הרבה אפשרויות, עליכם להשלים את המראה עם נעל סולידית שנראית רשמית.

הטיפוס הביתי

טיפוסים בייתים מחפשים בעיקר שיהיה להם נוח. ככל הנראה שנמצא אצלם כמה זוגות של נעלי בית, לצד נעלי סניקרס נוחות, נעלי הליכה, סנדלים, ואולי זוג אחד או שניים של נעלי עקב או נעלים רשמיות אחרות – לרגעים שבהם אין להם ברירה.

הטיפוס המגזים

אם גם אתם לא יודעים כמה זוגות נעליים יש לכם, כנראה שאתם הטיפוס המגזים. יש לכם הרבה מכל דבר: סנדלים, נעליים נוחות, מגפיים וכל זוג נעליים שרק אפשר לחשוב עליו. אתם ככל הנראה יכולים לפתוח חנות נעליים, כי אתם חייבים שיהיה לכם לפחות זוג אחד מכל סוג נעליים אם לא יותר. אנחנו רק לא יודעים איפה אתם מאחסנים את כל הזוגות נעליים.

לסיכום

אנו בוחרים את הנעליים שלנו בהתאם לאופי שלנו: אם אנחנו לא אוהבים למשוך תשומת לב, גם הנעליים שלנו יהיו כאלה: שגרתיות ובצבעים ניטרליים. אם אנחנו דווקא כן רוצים לבלוט, הנעליים שלנו יהיו פריטי אומנות שמושכים את העין, בצבעים צועקים. ניתן להבין מיהו האדם העומד מולך רק ממבט על הנעליים שלו. 

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

הכל על החלקת אינברטו

החלקת אינברטו היא שיטה חדשה יחסית להחלקת שיער, המבוססת על נוסחה ייחודית המכילה קרטין, חומצות אמינו, מינרלים ואנטיאוקסידנטים. החלקת אינברטו מיועדת לכל סוגי השיער, כולל

קרא עוד »
מוצרי טיפוח טבעיים

מוצרי טיפוח טבעיים

הביקוש למוצרים נקיים, ירוקים וברי קיימא הולך ותופס תאוצה, וגם תעשיית היופי והבריאות לא נשארת אדישה לכך. עם המודעות ההולכת וגדלה לתופעות הלוואי הפוטנציאליות של

קרא עוד »
דילוג לתוכן