אינטרקום לבית פרטי – חדשנות

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

הבית הפרטי שלנו הוא המקום שבו אנו אמורים להרגיש הכי מוגנים. עם זאת מסיבות שונות יכול להיות שדווקא הבית הפרטי יהיה מקום פרוץ ולא בטוח. מה אתם יכולים לעשות כדי להגביר את הבטיחות בבית? להתקין כל מיני אמצעי הגנה שמגבירים את תחושת הביטחון בתוך הבית עצמו. על הפרק יכולים לעמוד כל מיני אפשרויות שונות, אך אינטרקום לבית פרטי הוא הבסיס. מדובר על אמצעי פשוט יחסית, אך כזה שיעניק לכם את הביטחון שנדמה שכבר נעלם. יחד עם רכישת מכשירי אבטחה נוספים מאתר סמארטליקס תוכלו להפוך את הרגשתכם לנעימה ונינוחה. 

כיצד מסייע אינטרקום לבית פרטי?

באמצעות האינטרקום תהיה לכם היכולת לדעת בכל רגע נתון מי יוצא ומי נכנס מהבית. את האינטרקום מתקינים בשער החיצוני, כדי לפתוח את השער יהיה צורך לצלצל בו. רק על ידי פתיחת השער דרך האינטרקום יהיה ניתן להיכנס אל תוך הבית. היכולת לדעת מי יוצא ומי נכנס מהבית היא יכולת חשובה שתוריד את מפלס הלחץ. תוכלו לשוחח את מי שנמצא מחוץ לשער, בחלק מהמכשירים גם יהיה ניתן לראות את מי שנמצא שם. הבקרה הזאת מונעים מצבים שבהם אנשים יצאו וייכנסו מהשער מבלי שתהיה לכם היכולת לשלוט על כך.

האם ניתן לשלוט באינטרקום מרחוק?

כיום תוכלו למצוא מערכות אינטרקום מתקדמות המאפשרות שליטה מרחוק. אם בעבר הייתם חייבים להיות בקרבת הבית, כיום אין בכך הכרח אמיתי. תוכלו לפתוח או לסגור את השער של הבית, אפילו אם אתם נמצאים בעבודה או בטיול בחו"ל. זה מה שהופך את הפתרון הזה לפתרון אידיאלי, כזה לא יגביל אתכם בשום צורה שהיא. השליטה נמצאת אצלכם בידיים כל הזמן, מבלי שיהיה עליכם לשחרר אותה. פורצים שיראו כי יש לכם אינטרקום לבית פרטי לצד אמצעי אבטחה אחרים יחשבו פעמיים. זוהי דרך מעולה להרתיע את הפורצים או כל מיני אנשים לא רצויים שעלולים להיכנס אל תוך הבית.

איך בוחרים אינטרקום לבית פרטי?

בחירת אינטרקום לבית פרטי היא לא בחירה פשוטה, בטח אם זוהי הפעם הראשונה שתעשו זאת. יהיה עליכם לבחור את האינטרקום על פי מנעד רחב של שיקולים אליכם חובה להתייחס. הבחירה צריכה להיות בהתאם לתקציב שעומד לרשותכם, ובהתאם לתרומה שתרצו לקבל ממנו. לכל אינטרקום יש את היתרונות ואת החסרונות שלו, חובה להכיר אותם הלכה למעשה. ניתן לשמוע המלצות על אינטרקום לבית פרטי מכאלה שמשתמשים בו דרך קבע. טוב תעשו אם תשמעו מה יש לאחרים לספר על מכשיר מסוים טרם הרכישה. בסוף על סמך הניסיון תוכלו להיות חכמים יותר בעת הרכישה של האינטרקום הבא.

כמה עולה לרכוש אינטרקום? 

המחיר של אינטרקום לבית פרטי משתנה בהתאם לפונקציות שמגיעות יחד איתו. מכשיר שיש בו מצלמה ומסך יעלה יותר בהשוואה למכשיר שמגיע רק על בסיס שמע. כל פונקציה שמתווספת לאינטרקום גורמת לכך שהוא יעלה יותר לעומת האחרים. עם זאת שווה לכם להשקיע כמה מאות שקלים כדי לרכוש אביזר שיגביר את תחושת הבטיחות. המחיר למכשיר בסיסי יכול לנוע בין 300 עד 500 ש"ח, כל עוד אין בו חידושים מהפכניים. אם אתם מאלה שלא מוכנים להתפשר, המחיר יכול להגיע אפילו לאזור ה-1000 ש"ח. ברגע שתקציבו לעצמכם תקציב יהיה לכם קל להבין כמה תהיו מוכנים לשלם. אל תביאו את עצמכם למצב שבו אתם מחפשים אינטרקום מבלי שתדעו מהו תקציבכם. באתר סמארטליקס תוכלו למצוא מגוון רחב של מכשירים המיועדים לשימוש ביתי קבוע.

אינטרקום
אינטרקום

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

עיצוב הבית

סודות עיצוב הבית: טיפים וטריקים לעיצוב פנים מנצח

עיצוב הבית משפיע רבות על איכות החיים של יושביו. סביבה ביתית מעוצבת היטב, פונקציונלית ואסתטית תורמת לאווירה נעימה, לתחושת הנוחות ואף למצב הרוח. עיצוב פנים מוצלח משלב בין סגנון, טעם אישי ופונקציונליות תוך התאמה לאופי הדיירים וצרכיהם. במאמר זה נסקור את העקרונות והטיפים לעיצוב מוצלח של החללים השונים בבית, תוך שימת דגש על הפרטים והאביזרים הקטנים שיוצרים ביחד חווית מגורים איכותית.

קרא עוד »
דילוג לתוכן