אילו אטרקציות מיוחדות יש בישראל?

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

אם זר יפנה אליכם ברחוב וישאל: "אקסיוז מי, וואט קן איי דו פאן אין יזראל?", האם יהיה לכם קשה לענות לו? במידה וכן, אז אתם בחסך רציני כי ישראל היא מדינה עם שפע של היסטוריה ונופים, אבל גם לא חסרים לה אטרקציות נהדרות שמתאימות לכל אחד, החל ממשפחות עם ילדים, ועד לחובב האקסטרים "המשוגעים" שמחפשים אקשן. אז אם אתם מונים חלק מהקבוצה שקצת פחות מודעת לדבר, ריכזנו עבורכם רשימה קצרה של אטרקציות בישראל שכדאי לכם להכיר. מוכנים?

מה הן האטרקציות שלא כדאי להחמיץ בישראל?

  1. העיר העתיקה בירושלים – העיר העתיקה היא אטרקציה ייחודית, מדובר באתר היסטורי הקדוש לשלוש הדתות. במקום סמטאות ציוריות, המעניקות את התחושה של חזרה בזמן. היא מתאימה למי שרוצה להרגיש מהי אותנטיות בת יותר מ-3,000 שנה שנשמרת ומתקיימת עד היום! עם זאת, חיי הלילה של תל אביב לא "פאריירים" בכלל – סצנת הלילה כוללת פאבים, מסיבות ומועדונים. השילוב הזה של טיול רגוע ביום ובילוי לילי הן חוויה עוצמתית שמאפשרת "להתאפס" בכל פעם מחדש.

  2. הטיילת בתל אביב-יפו – לאורך החוף של תל אביב, ועד העיר העתיקה ביפו, ישנה טיילת יפה ומרשימה. מומלץ לטייל לאורכה, להנות מהים וממגוון המסעדות באזור. בטיילת תוכלו ליהנות גם מהאנשים עצמם שבכל פעם מפתיעים מחדש עם "מוזריות" שמאוד מאפיינות את התל-אביביים, כמו סגנון לבוש ייחודי, צורת חיים מעניינת ובכלל שפע של צבע והתנהגות "לחופשית" מעוררת קנאה.

  3. ריף הדולפינים באילת – אילת היא עיר ייחודית בעלת חופי ים מהנים. בריף תוכלו לזכות לשחות לצד דולפינים, ולהנות מחוויה בלתי נשכחת. הריף עצמה פתוח, והדולפין למעשה בוחרים לחיות בריף. נוח להם באזור המוגן והנעים, ליהנות משחייה עם תיירים ושמירה הדוקה על בטחונם מצדת המתחם שכמובן דואג להם בחום רב.

  4. הגנים הבהאים בחיפה – גנים אלו ייחודיים ביופיים, ולא כדאי לפספס ביקור בהם. המקום המקודש לדת הבהאית, מטופח להפליא ומעורר השתאות. אי אפשר לפספס אותם – מדובר בשטח ענק בלב ליבה של חיפה שלמעשה "כובש" מדרון ארוך. לאור הבנייה במסגרת שיפוע, האדריכלות הייחודית והסגנון הפתוח והרחב שמאוד חריג בנוף הישראלי – הגנים הבהאים הן פנינה של ממש.

  5. הבניאס (רמת הגולן) – המקום משלב בין נופים משגעים לבין מגוון אטרקציות ופעילויות מהנות באזור. לצד הנהר המרשים, יש אתרים ארכיאולוגים, את הר החרמון ועוד. תוכלו להנות מטבע ירוק, ומיופיו של המפל המרשים. 

לסיכום

בישראל נופים מגוונים, אתרים היסטוריים מרתקים, ומגוון אטרקציות מהנות המתאימות לכל המשפחה. אז רק נותר לבחור יעד, ולזכות בחוויה ייחודית.

אטרקציות בישראל

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

הקונדיטוריות השוות בישראל

בישראל יש מגוון רחב של מאפים ועוגות פופולריים בקונדיטוריות, כאשר כל אזור ועיר יכולים להיות ייחודיים בטעמים ובסגנונות שלהם. אבל מה הצפונים אוהבים לאכול? מה

קרא עוד »
דילוג לתוכן