איך לבחור את נעלי הכלה המושלמות לחתונה שלך?

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

יחד עם השמלה, האולם, האוכל והמוזיקה – בחירת הנעליים לפני החתונה יכולה להיות מאוד מרגשת ומלהיבה, אך יכולה גם להיות מעט מבלבלת. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור את הנעליים המושלמות לך – שיהיו יפות, נוחות ומתאימות לכל המסביב.

הכי חשוב – שיהיה נוח

בכל יום, ובמיוחד ביום בחתונה – את רוצה שיהיה לך נוח, ושתוכלי לנוע בחופשיות, לרקוד, להתהלך בין האורחים ולעשות כל מה שתרצי בלי לסבול מכאבים ברגליים ועייפות. לא משנה כמה הנעליים האלה יפות – אם הן יכאיבו לך ברגליים ביום חתונתך – זה לא שווה את זה. בשביל לדעת באמת אם הנעליים נוחות – לא מספיק לנעול אותן לכמה רגעים ואז להחליט – כדאי ללכת איתן במשך כמה זמן, ולבדוק שהן ממשיכות להיות נוחות עם כל צעד שאת לוקחת. אם את לא רגילה לעקבים גבוהים, לא כדאי להתנסות בזה לראשונה דווקא ביום החתונה, שבו תהיי הרבה בעמידה, הליכה וריקוד, ותרצי להיות מאושרת ונינוחה.

התאמה לשמלה

אחת ההמלצות הנחרצות ביותר של סטייליסטיות כלות היא לא לקנות את נעלי החתונה לפני בחירת השמלה, כי הנעליים והשמלה צריכות להתאים אלה לאלה באופן מושלם, וקשה לדעת את זה מראש. הכוונה בלהתאים היא בסגנון, בצבע, בגובה (שיתאים לאורך השמלה) וכו’. עם זאת, לא כדאי לחכות עם הקנייה של הנעליים ממש לרגע האחרון כי בדרך כלל צריך את הנעליים בשביל המדידות והתיקונים של השמלה.

לא על הלבן לבדו

אל תפחדי לסטות מהצבע הלבן! תקשיבי ללב שלך, ולמה שמשמח אותך. הרבה כלות בוחרות ללכת על צבעי מטאליים למשל, כמו זהב או כסף או נחושת, וזה שילוב נהדר יחד עם הלבן או השמפניה של השמלה. יותר מזה – אם תלכי על צבע ממש – כמו תכלת או ורוד או אדום – תהיי בטוחה שתקבלי עליהן הרבה מחמאות מאנשים שלאו דווקא היו שמים לב לצבע בהיר ולבנבן. בסופו של דבר, תלכי עם מה שמרגיש לך הכי את, וזה יגרום לך להרגשה הכי כיפית שיש ביום המיוחד שלך.

התאמה למיקום החתונה 

אל תשכחי איפה החתונה מתקיימת, ותוודאי שהנעליים שאת בוחרת יתאימו לזה. אם נניח בחרתם לערוך את החתונה בחיק הטבע – רצוי שהנעליים יתאימו לזה ולא יגבילו את התנועה שלך ויכבידו עלייך. כנ”ל לגבי הצילומים לפני\אחרי. בנוסף, אם באיזשהו שלב מתוכנן ריקוד זוגי ברמה יחסית גבוהה – כדאי שהנעליים יוכלו לתת לזה מענה, או לחלופין לדאוג לזוג נעליים נוסף לחלק המסויים הזה.

לסיכום

נעלי החתונה שלך צריכות להיות כאלה שנוחות לך בכל מצב, ובמיוחד במקום שבו תערכו את החתונה ויחד עם השמלה שלך. בסופו של דבר כל השאר לא משנה, והכי כדאי לך להקשיב ללב שלך ולסגנון שהכי מוצא חן בעינייך.

רוצה עוד עצות אופנתיות במיוחד? >> upto.org.il

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

דילוג לתוכן