איך לבחור את הארנק המושלם? הגודל, התכולה, הצבע ועוד… ריכזנו את כל מה שצריך להיות בארנק שלך

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

בחירת ארנק יכולה לעיתים להיות משימה לא קלה, ואנחנו יכולים למצוא עצמינו במסע די ארוך עד שנמצא הארנק המושלם. צריך לבחור את הגודל המתאים שיספיק לכל מה שאנחנו רוצים שהארנק יכיל, וכל זאת בתקווה שיהיה בעיצוב שנאהב ובצבע שנתחבר אליו. אז איך לבחור ארנק מתאים? מה חשוב שיהיה בארנק ועל מה אפשר לוותר?, הצטרפו אלינו למאמר זה ובו נדריך אתכם שלב אחר שלב למציאת הארנק המושלם עבורכם!

מה חשוב שיהיה בארנק?

חשוב לזכור כי לכל אחד צרכים שונים מהארנק שבבעלותו ולכל אחד יתאים גודל אחד, וכמובן עיצוב שונה לפי הטעם האישי. ישנם אנשים שלא עושים שימוש בכסף מזומן כמעט כלל לכן מקום למטבעות לא יהיה הכרחי עבורם אך לעומת זאת יחפשו ארנק עם המון תאים לכרטיסי אשראי ולהיפך. ישנם אנשים שהארנק משמש עבורם כאחסון נוסף ובו הם שומרים מסמכים כמו ת.ז., תזכורות קטנות ואפילו תמונות לכן הם יחפשו ארנק גדול במיוחד.

מאיזה חומר כדאי שארנק יהיה?

ישנם סוגי חומר רבים שמהם הארנק יכול להיות עשוי, אם אתם מעוניינים בארנק שנחשב האיכותי ביותר תבחרו בארנק מעור. ארנק מעור יהיה עמיד יותר לארוך זמן ואיכות התפירה שלו תהיה חזקה יותר כמובן שהוא יעלה יותר מאשר ארנק מבד, פלסטיק או כל חומר אחר. מעבר לאיכות ארנק מעור נותן תחושת יוקרתיות לעומת סוגים אחרים וההשקעה בו היא ארוכת שנים, ארנקים מעור יכולים ללוות אתכם שנים ארוכות. כמובן שישנן האופציות הזולות יותר מבד ופלסטיק שיחזיקו הרבה פחות זמן.

איפה ניתן לרכוש ארנק?

כיום הזמינות לרכישת ארנקים היא גדולה מאוד וישנם המון אופציות. כמובן שישנם בתי האופנה הגדולים שמציעים ארנקים ממותגים שאיכותם גבוה אך עלותם יכולה להגיע גם לכמה אלפי שקלים. במידה ותרצו ארנק שיעלה לכם הרבה פחות וישרת אתכם לתקופה ארוכה תוכלו להשקיע בארנקי עור בחברות הרבה יותר זולות והשקעה תגיע לכמה מאות שקלים. במידה והתקציב שלכם נמוך יותר תוכלו לרכוש ארנק בד או פלסטיק ואפילו דמויי עור בחנויות אופנה שכולנו מכירים ואפילו דרך הזמנה באינטרנט.

לסיכום:

חישבו מה הצורך שלכם מהארנק? האם עליו להיות גדול בכדי להכיל מסמכים רבים או שמה הוא יכול קטן כרטיס ביקור?. לאחר מכן חישבו על התקציב שאתם מוכנים להשקיע בארנק והאם חשוב לכם להשקיע באיכותו ושישמר לאורך זמן או שארנק זול שיוחלף בכל שנה או שנתיים הוא פתרון מספק עבורכם?. במידה ואתם נושאים תיק באופן קבוע אשר בו יונח הארנק וודאו כי הוא נכנס לתוכו בקלות ושפתיחתו של הארנק נוחה לכם, בדגש על כיוון הרוכסן. עכשיו, כל שנותר לכם הוא למצוא את הארנק המתאים עבורכם, בהצלחה!

אהבתם? כנסו לבקר בגטיטה !

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

הכל על החלקת אינברטו

החלקת אינברטו היא שיטה חדשה יחסית להחלקת שיער, המבוססת על נוסחה ייחודית המכילה קרטין, חומצות אמינו, מינרלים ואנטיאוקסידנטים. החלקת אינברטו מיועדת לכל סוגי השיער, כולל

קרא עוד »
מוצרי טיפוח טבעיים

מוצרי טיפוח טבעיים

הביקוש למוצרים נקיים, ירוקים וברי קיימא הולך ותופס תאוצה, וגם תעשיית היופי והבריאות לא נשארת אדישה לכך. עם המודעות ההולכת וגדלה לתופעות הלוואי הפוטנציאליות של

קרא עוד »
דילוג לתוכן