איך אפשר לחסוך כאשר רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל?

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

לא משנה איך תסתכלו על זה, ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב מאין כמותו. מדובר על ביטוח קטן שאמור לכסות אתכם במקרה של הוצאות בלתי צפויות בחופשה הקרובה בחו"ל. אף אחד לא ירצה למצוא את עצמו במצב שבו ההוצאות הופכות להיות גבוהות ממה שהיה נדמה. כאשר אתם במדינה זרה, תרצו לדעת כי תמיד המושכות נמצאות בידיים שלכם. על ידי ביטוח נסיעות תהיה לכם אפשרות לטייל בחו"ל מבלי להיות בלחץ או בפאניקה. אך האם אתם יודעים כי גם אתם יכולים לחסוך בעת רכישת ביטוח נסיעות לחופשה הקרובה?

לא חוששים להשוות בין חברות ביטוח

שמעתם דברים טובים על חברת הביטוח פספורט קארד או על חברה אחרת? בתור צרכנים הכוח הגדול נמצא בידיים שלכם. אנו מציעים לכם תמיד להשוות בין חברות הביטוח השונות כדי להוזיל את המחיר. ברגע שתשוו בין חברה אחת לחברה אחרת, תוכלו לגלות לא מעט על המחיר שאותו אתם נדרשים לשלם. פתאום תבינו כי על ידי בדיקה קצרה תוכלו להוריד את התשלום בעשרות אחוזים לקראת החופשה הבאה.

התאמה אישית של ביטוח הנסיעות

ביטוח נסיעות לחו"ל נועד על מנת לכסות הוצאות רפואיות שונות ומגוונות. הרקע הבריאותי שלכם יהיה שונה בהשוואה לרקע הבריאותי של הנוסעים האחרים. לפיכך תרצו לדעת כי כל אחד משלם על ביטוח נסיעות שתואם בדיוק לצרכים שלו. מטיילים צעירים לדוגמה לא יצטרכו לשלם הרבה בהשוואה למטיילים קצת יותר מבוגרים. ברגע שהביטוח יהיה כזה שמתאים לכם, לא תמצאו אתכם משלמים סכומים גבוהים. סכומים שלדעת רבים לא יהיו סכומים כל כך מוצדקים.

אל תנסו לסגור ביטוח ברגע האחרון

הדעה הרווחת היא שאותם פספורטכארד מחירים יורדים ככל שמתקרבים לחופשה עצמה. זה אולי נכון כאשר סוגרים טיסה או מלון, אך זה לא נכון כאשר סוגרים ביטוח. לעיתים דווקא ההפך הוא הנכון במקרה הזה עם הביקוש המחיר דווקא צפוי לעלות ולא לרדת. מהסיבה הזאת אנו מציעים לכם לסגור את הביטוח בהקדם האפשרי, כמה שבועות מראש לפני הטיול. כך תדעו כי לא תגיעו למצב שבו אתם משלמים מחיר גבוה ללא כל סיבה מוצדקת. בתור צרכנים הכוח הגדול תמיד נמצא בידיים שלכם, רק תשתמשו בו בתבונה.

מנסים לסגור את הביטוח אונליין

בעבר כדי לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל הייתם צריכים להתרוצץ בין נציגים שונים. לעיתים היה מדובר על עניין רציני, כזה שהיה גוזל מכם זמן רב לפני החופשה עצמה. אך כיום המציאות שונה בתכלית, תהיה לכם אפשרות לסגור את הביטוח באופן מקוון. כאשר תסגרו את הביטוח אונליין תהיה לכם אפשרות להוזיל את המחיר בצורה משמעותית מאוד. כך שאין באמת סיבה אמיתית שבגללה תצטרכו לסגור את הביטוח עם אחת מהנציגות או עם אחד מהנציגים.

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

דילוג לתוכן