איזה איפור צריך לקחת לנסיעות לחו”ל?

לורה מולדובר

לורה מלדובר

עורכת תוכן ראשית, באז.

תוכן עניינים

בין אם אתן בדרך כלל יוצאות לטיולים ארוכים או קצרים, אם אתן טסות בתדירות גבוהה, אתן תמיד צריכות לנסוע עם תיק איפור משלכן. רבות מתלבטות בבחירת מסלולים או טיולי קניות באיפור בחו”ל, רק כדי להימנע מהטרחה של להביא אותו בטיסה. בכנות – זהו הרגל יקר עד כדי גיחוך! וזה יכול לגרום לכל כך הרבה מתח לא רצוי אם אתן לא מוצאות את מה שאתן צריכות.

זכרו, חובבי איפור, זה די בלתי נמנע שלא תצליחו למצוא את הפתרון הנכון כאשר אתם נמצאים בארצות זרות. החנויות לא תמיד זהות, המוצרים משתנים ברחבי העולם ומציאת הגוון המדויק שלך היא סיכון כולל. שלא לדבר, המחירים עשויים להיות גבוהים יותר.

אם כך, להלן רשימה של חמישה מוצרי איפור ידידותיים לטיולים וחומרי טיפוח לעור שתוכלו לקחת איתכן בזמן נסיעה למדינה אחרת:

מסיר איפור

מסיר איפור הוא האנדרדוג בעולם טיפוח העור. קל לשכוח לארוז אותו, אך חשוב להשתמש בו אם אתן מתאפרות. בנוסף, גובר מדי יום השיח האקולוגי בתעשיית היופי בנוגע להפחתת שימוש במגבונים לפנים, שאנשים נוטים להביא לנסיעות.

נסו להימנע ממגבוני איפור אם אתן יכולות, מכיוון שהם אינם טובים לעור והם נוראיים לסביבה.

קרם לחות

חיוני להביא איתכן קרם לחות איכותי. עם תא נוסעים צפוף, אוויר ממוחזר וחוסר חמצן בתוך סביבת המטוס המלאכותי, עלול להיגרם הרס לעורכן בעת נסיעה. הביאו איתכן קרם לחות מרגיע עם תכונות טבעיות ומרכיבים נוספים, כמו שורש ג’ינג’ר, לבנדר, עץ תה או מלחי נחושת, שעובדים כמו מגן כדי למנוע מהתוקפים הסביבתיים לפגוע בגוון העור שלך.

מייק אפ

מייק אפ קל משקל הוא הטוב ביותר ליציאה לחופשה ולטיולים, אבל אם אתן צריכות בסיס נוסף כדי להסתיר פגמים, אולי תעדיפו לקחת איתכן קונסילר בשילוב עם מייק אפ (כדי למנוע ממך לשאת הרבה מוצרים נוזליים). ככל שהמייק אפ יותר ידידותי למינרלים, יותר טוב – הדבר האחרון שאתן רוצות זה להילכד מתחת לשכבות מייק אפ כבדות בחופשה שלכן.

סומק

סומק הוא אחד ממוצרי האיפור המשמעותיים ביותר. גוון אפרסק באופן ספציפי הוא אוניברסלי במהות שלו – יפה אם אתן בהירות או כהות, ומוסיף לכן את הזוהר התמים שלו. נסו לבחור סומק אבקה קטן בגוון אפרסק רענן, שיתאים לגוון העור שלכן. לאחר מכן גם כשאתן משתזפות, גווני האפרסק יעניקו לכן מראה צעיר וזוהר טבעי ורענן.

סיכום

זכרו לקחת איתכן תיק קוסמטיקה מרווח ושקוף בנסיעות שלך, או כזה שמאפשר לכן לתלות אותו. מלאו את תיק הקוסמטיקה שלכן במוצרים החשובים באמת: מסיר איפור, קרם לחות, מייק אפ וסומק. כל איפור אחר שייחסר לכן, תוכלו לקנות בחופשה, אבל ארבעת אלו הם בסיסיים ומתאימים בדיוק לכן.

אנחנו ממליצים על סדרת הטיפוח של Threesixtyfive by Mashbir:


https://365mashbir.co.il/collections/%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%97

מה דעתם על התוכן? שתפו אותנו בתגובות >>

שווה לראות גם:

מדריך לשימוש באפוקסי

אפוקסי הוא אחד החומרים הנפוצים ביותר בעולם היצירה, והפך להיות מבין החומרים המובילים ביותר בעבודה משותפת עם עץ. מדובר כאן על חומר שמשתלב נהדר עם

קרא עוד »
דילוג לתוכן